کد خبر : 2076262 | 21 مهر 1403 ساعت 11:31 | 16K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز مشکلات محمدی در گیتی‌پسند؛

دردسر سنگربان مطرح: از تیم ملی تا باشگاه

باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی و گیتی پسند اصفهان، همچنان از دردسر حضور یک نیمه‌ای در سنگر توری خلاص نشده است.

دردسر سنگربان مطرح: از تیم ملی تا باشگاه

به گزارش "ورزش سه"، پس از ماجراهای تمام نشدنی دروازه‌بان‌های تیم ملی در جام جهانی که شایعات فراوانی را پس از حذف ایران به همراه داشت و یکی از مهم‌ترین‌هایش درباره باقر محمدی بود که نیمکت نشینی‌اش در نیمه اول مسابقات و حضور در نیمه دوم بسیار خبرساز شد. 
باقری که به شدت از این موضوع از لحاظ روحی هم ضربه دیده بود، حالا در سطح باشگاهی هم با مشکل مشابهی مواجه شده است.

 محمدی در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در بازی گیتی پسند و پالایش نفت، نیمه نخست را درون دروازه ایستاد و عملکرد خوبی در بسته ماندن قاب توری گیتی پسند داشت. اما بر خلاف دیدارهای گذشته در نیمه دوم این بازی محمد کشاورز تصمیم گرفت از دیگر گلر ملی‌پوش خود یعنی محمد جواد صفری دروازه تیم ملی افغانستان برای حفاظت از چارچوب استفاده کند و البته نتیجه آن هم دریافت سه گل بود.

2093846

کشاورز در فصل گذشته و فصل جاری، هرگز به جز یک مسابقه که محمدی در آن محروم بود، به هیچ گلر دیگری اعتماد نمی‌کرد و اختلاف نتیجه هم تغییری در رویکرد او در چنین زمینه‌ای نداشت، اما این بار بر خلاف تصورات عمل کرد. موضوعی که شاید پس از آسیب تیم ملی از اقدام شمسایی، این بار گریبانگیر کشاورز و گیتی پسند شود.

2093848

گیتی پسند نیمه اول دیدار با پالایش نفت اصفهان را پنج بر صفر با برتری به رختکن رفت اما در نیمه دوم سه گل دریافت کرد و در نهایت ۶ بر ۳ شهرآورد اصفهان را با پیروزی پشت‌سر گذاشت.

دیدگاه‌ها