کد خبر : 2076256 | 21 مهر 1403 ساعت 11:09 | 9.5K بازدید | 6 دیدگاه

اولین بازی ملی با کلکسیون واکنش‌های موفق دفاعی!

علی نعمتی یکی از بازیکنان تاثیرگذار مقابل ازبکستان بود.

اولین بازی ملی با کلکسیون واکنش‌های موفق دفاعی!

به گزارش "ورزش سه"، مدافع 28 ساله فولاد خوزستان در بازی با ازبکستان اولین بازی ملی خود را انجام داد و در این مسابقه به شکل قابل توجهی با اعتماد به نفس بالا و عملکردی قابل قبول با پیراهن ایران به میدان رفت.

نعمتی با همان سبک خاص بازی خود و به اصطلاح فوتبالی‌ها در جریان این مسابقه با نیم تیغ کردن بدن خود و واکنش‌های سریع دفاعی کار را برای الدر شومورودوف سخت کرده بود و این واکنش‌های دفاعی گاهی اوقات تا میانه میدان هم ادامه‌دار بود و با حضور ناگهانی در وسط زمین کار را برای بازیکن خط هافبک و وینگرهای این تیم هم سخت کرده بود.

2093835

اولین حضور این مدافع با کلین‌شیت همراه شد و با در نظر گرفتن بازی‌های فولاد خوزستان این پنجمین مسابقه‌ای بود که در حضور نعمتی تیم او کلین‌شیت می‌کند، فرم خوبی که این بازیکن دارد دلیل اصلی استفاده در ترکیب اصلی بود، او سرحال و سرپنجه در تمام واکنش‌های دفاعی خود نسبت به مهاجمان حریف از چابکی و سرعت بیشتری بهره می‌برد و برگ برنده اوست.

حضور نعمتی در بازی مقابل قطر هم دور از انتظار نخواهد بود، با توجه به اینکه مهاجمان قطر از سرعت بالایی بهره می‌برند و کمتر بازی فیزیکی را در دستور کار خود قرار می‌دهند، سبک بازی نعمتی می‌تواند پوشش خوبی در این منطقه ایجاد کند و ستاره خط دفاعی ایران دومین بازی ملی خود را هم تجربه کند.

2093836

دیدگاه‌ها