کد خبر : 2076247 | 21 مهر 1403 ساعت 10:38 | 780 بازدید | 0 دیدگاه

پایان هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان

تداوم صدرنشینی لارستان در روز شکست سپاهان

در پایان هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان تیم شهید چمران لارستان صدر جدول را حفظ کرد.

تداوم صدرنشینی لارستان در روز شکست سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، هفته سوم بیستمین دوره لیگ برتر هندبال زنان در سال جاری روز جمعه ۲۰ مهرماه با پیگیری چهار مسابقه به پایان رسید که تیم‌های رایزکو تهران، شهیدچمران لارستان، نفت وگاز گچساران و نامی نو اصفهان ‌مقابل حریفان به برتری رسیدند.

* سپاهان در خانه زانو زد 
در یکی از حساس‌ترین دیدار‌های هفته سوم لیگ برتر هندبال زنان، نماینده پایتخت یعنی رایزکو به اصفهان سفر کرد تا در ورزشگاه نقش جهان میهمان طلایی پوشان سپاهان باشد. شاگردان محمدخانی که با تساوی مقابل نفت و گاز گچساران لیگ بیستم را استارت زدند در هفته دوم مقابل زاگرس جنوبی به پیروزی پر گلی رسیده بودند، در طرف مقابل نماینده پایتخت که در اسفندماه ۱۴۰۲ قهرمان لیگ دسته اول زنان ایران شد و مجوز لیگ برتر را کسب کرد، سوپر لیگ باشگاه‌های کشور را با شکست مقابل شهید چمران استارت زد و در هفته دوم نیز نامی نو را از پیش رو برداشته بود.
اگرچه در این بازی سپاهان با یک گل برتری و ۱۲ بر ۱۱ به رختکن رفت. اما شاگردان پناهی در تیم تهرانی خیلی زود به بازی برگشتند و اختلاف گل‌ نزدیک را با نماینده اصفهان جبران کردند و در پایان ۲۸ بر ۲۵ پیروز میدان شدند. سفید پوشان رایزکو با لین برد ۴ امتیازی شدند و در پایان هفته سوم جایگاه سوم جدول را از آن خود کردند‌‌. آن‌ها هفته آینده روز جمعه ۲۷ مهرماه در خانه از زاگرس جنوبی نماینده شهر کازرون پذیرایی می‌کنند‌. سپاهان نیز با این شکست ۳ امتیازی باقی ماند و هفته چهارم با سفر به ملایر مقابل غدیر بازی خواهد کرد.

* صدر جدول تغییری نکرد
در دیگر مسابقه حساس روز جمعه در سوپر لیگ هندبال باشگاه‌های زنان کشور مدافع عنوان قهرمانی، تیم سنگ آهن بافق به استان فارس سفر کرد تا در بزرگترین شهرستان این استان مقابل تیم شهید چمران صف‌آرایی کند. بافق که هفته اول دیدارش با ملایر به تعویق افتاد در گام دوم لیگ بیستم در خانه مغلوب نفت و گاز گچساران شد و این هفته برای دشت اولین امتیاز فصل جدید راهی میدان شد اما در طرف مقابل شاگردان شافعیان نیز برای حفاظت از صدر جدول با انگیزه و در حضور تماشاگران پر شور همچون دو مسابقه قبلی که مقابل غدیر ملایر و رایزکو تهران به برتری رسیده بودند امروز نیز پیروز میدان شدند و سومین برد فصل را مقابل قهرمان سال گذشته جشن گرفتند‌. آن‌ها با این پیروزی ۶ امتیازی شدند. شهید چمران لارستان هفته چهارم درخانه با نفت و گاز بازی می‌کند. در طرف مقابل سنگ آهن از نامی نو پذیرایی می‌کند. سنگ آهن هم اکنون بدون امتیاز در رده هفتم جدول هشت تیمی لیگ زنان قرار دارد.

* روزهای خوب معتمدی در گچساران
در سومین مسابقه از هفته سوم سوپر لیگ هندبال باشگاه‌های کشور نفت و گاز گچساران در خانه به مصاف تیم زاگرس جنوبی کازرون رفت. گچسارانی‌ها که از دو بازی قبلی خود سه امتیاز کسب کردند امروز مقابل تیم سوم فصل قبل بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند گرچه شاگردان معتمدی نیمه نخست با شکست به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم هماهنگ و منسجم ظاهر شدند تا با ۹ گل اختلاف ۲۹ بر ۲۰ زاگرسی‌ها را دست خاله بدرقه کازرون کنند. شاگردان ناهید غارسی با این شکست دو امتیازی در رده پنجم باقی ماندند. تنها برد نماینده استان فارس در هفته نخست مقابل نامی نو بود‌. گچساران که برای رسیدن به صدر جدول در تعقیب شهید چمران است با این برد ۵ امتیازی شد و هفته چهارم جمعه ۲۷ مهر برای رسیدن به صدر جدول خارج از خانه مقابل شهید چمران لارستان بازی خواهند کرد. تیمی که هم اکنون بدون باخت ۶ امتیازی در رتبه نخست جدول لیگ بیستم قراردارد.

* نامی نو به اولین برد لیگ برتر رسید
در چهارمین مسابقه همزمان هفته سوم لیگ برتر هندبال زنان که امروز جمعه ۲۰ مهرماه پیگیری شد. تیم نامی نو نایب قهرمان لیگ یک هندبال زنان در سالن شهید سجادی شهر اصفهان از نماینده استان همدان پذیرایی کرد.
شاگردان اعظم قینانی در تیم زردپوش اصفهانی تا کنون از دو دیدار قبلی خود به امتیازی کسب نکرده بودند و امروز فرصت خوبی بود تا اولین امتیاز خود را دشت کنند. آن‌ها در مصاف با غدیر ملایر نیمه نخست ۱۰ بر ۹ شکست خوردند. اما در سی دقیقه نیمه دوم تیم برتر میدان بودند و درپایان ۲۴ بر ۲۰ به برتری رسیدند. نامی نو با این برد صمن کسب ۲ امتیاز در جدول بر جایگاه ششم قرار گرفت. آنها هفته آینده در یزد مقابل سنگ آهن بافق به میدان می‌روند. ملایر نیز بدون امتیاز درقعر جدول تیم هشتم لیگ بیستم است.

دیدگاه‌ها