کد خبر : 2076237 | 21 مهر 1403 ساعت 10:04 | 13.6K بازدید | 10 دیدگاه

جای خالی چشمی و سهرابیان به چشم آمد:

چالش جدی بختیاری‌زاده، عمق دفاع استقلال

خط دفاعی استقلال یکی از چالش‌های جدی بختیاری‌زاده در دو بازی پیش‌رو است.

چالش جدی بختیاری‌زاده، عمق دفاع استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت روزبه چشمی و خروج قطعی آرمین سهرابیان شرایطی را ایجاد کرده که این احتمال وجود دارد تا استقلال در بازی با ذوب آهن از سیستم سه مدافع مرکزی خارج شود.

استقلال در قلب خط دفاعی محمد مرادمند، ایمان سلیمی، سامان فلاح و رافائل سیلوا را در اختیار دارد که به جمع این بازیکنان میلاد زکی‌پور هم می‌تواند اضافه شود، آبی‌ها در آخرین بازی خود برای دقایقی از دیدیه اندونگ در پستی که روزبه چشمی به میدان می‌رفت استفاده کرد و او در بین دو مدافع دیگر استقلال و در قلب دفاع حضور پیدا کرد.

2082124

هر چهار مدافع حال حاضر استقلال بازیکنانی هستند که در واکنش‌های دفاعی، زدن ضربات سر اول و تحت فشار گذاشتن مهاجمان حریف توانمند هستند و نسبت به چشمی و سهرابیان از تکنیک کمتری بهره می‌برند و همین مسئله باعث می‌شود که برای بازی در پست مدافع مرکزی چندان مستعد نباشند و پوشش عمق دفاع با مشکل مواجه شود.

2090980

استقلال دو مسابقه مهم پیش‌رو دارد که ذوب آهن با علیاری سرعتی و النصر با مهاجمان توانمندی که دارد می‌تواند خط دفاعی این تیم را با چالش جدی مواجه کند و باید دید سهراب برای این مسئله چه تدبیری به کار خواهد گرفت.

سرمایه‌گذاری باشگاه استقلال روی سامان فلاح شاید یکی از راهکارهای بختیاری‌زاده باشد. سهراب که خودش یکی از مدافعان فنی و توانمند فوتبال ایران بود، می‌تواند مدافع جوان تیم خود را در این پست مورد ارزیابی قرار دهد. البته که این پست نیاز به تجربه بالا و اعتماد به نفس خاصی دارد. اما دور از انتظار نیست که در این مدت بختیاری‌زاده روی این مسئله کار کرده باشد و شاهد حضور فلاح در قلب خط دفاعی باشیم.

دیدگاه‌ها