کد خبر : 2076236 | 21 مهر 1403 ساعت 09:40 | 9.5K بازدید | 8 دیدگاه

کومان: نفهمیدیم چرا کاپیتان ما اخراج شد!

رونالد کومان از تصمیم داور برای اخراج ویرژیل فن‌دایک عصبانی و ناراحت است.

کومان: نفهمیدیم چرا کاپیتان ما اخراج شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاه فرانس پوشکاش در بوداپست روبروی تیم ملی مجارستان به میدان رفت و دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۱-۱ رضایت دادند تا امتیازات را با یکدیگر تقسیم کرده باشند.

این تیم در ابتدا از حریفش عقب افتاد و تلاش‌ها برای به ثمر رساندن گل مساوی به نتیجه نرسید و اخراج ویرژیل فن دایک هم کار را بیش از پیش برای آنها سخت کرد، اما دنزل دومفریز در دقیقه ۸۳ موفق شد پاسی که از سوی کودی خاکپو دریافت کرده بود را به گل تبدیل کند تا اجازه ندهد که تیمش بازنده از میدان خارج شود.

2092063

کومان پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره صحنه اخراج فن دایک گفت: «این اتفاق واقعا ناامیدکننده بود. من اصلا درک نکردم که چرا این اتفاق رخ داد. فکر می‌کنم روی این موضوع به توافق رسیده بودیم که کاپیتان می‌تواند به داور اعتراض کند. خطایی که روی مالن انجام شد به اندازه کافی شدید بود که کارت قرمز را به همراه داشته باشد. هیچ تصمیمی برای بازی با توپ وجود نداشت. این که ویرژیل پس از آن کارت زرد دوم را دریافت کرد اصلا باورکردنی نیست. او خودش هم این را می‌داند.»

سرمربی تیم ملی هلند درباره شرایط بازی اظهار داشت: «ما نتوانستیم خودمان را به حریف تحمیل کنیم. سعی کردیم که نفر به نفر بازی کنیم و در نهایت هم به همین شکل موفق شدیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. آنها چند موقعیت خطرناک روی دروازه ما داشتند اما خیلی خوب دفاع کردیم. همین باعث شد که با احساس خوبی از زمین بازی خارج شویم.»

دیدگاه‌ها