کد خبر : 2076235 | 21 مهر 1403 ساعت 09:35 | 1.9K بازدید | 1 دیدگاه

محسن شادی: با عجله نمی‌شود کار کرد

سرپرست فدراسیون رویینگ گفت: پیگیر کارها و ساختمان فدراسیون هستیم و با عجله نمی‌توان کار کرد.

محسن شادی: با عجله نمی‌شود کار کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، محسن شادی درباره‌ی اینکه فدراسیون جدید رویینگ بدون ساختمان است، بیان کرد: بله فعلا ساختمان ندارد. آرام‌آرام باید ساختار فدراسیون را تشکیل دهیم و خود فدراسیون را هم تجهیز کنیم. این مسئله زمان‌بر است. ما  و وزارت ورزش هماهنگ و پیگیر کارها هستیم. اگر ساختمانی که مدنظر داشته باشند نیاز به تجهیزات یا بازسازی داشته باشد، انجام می‌دهیم و با عجله نمی‌توان کار کرد. اینکه باید همه چیز را از ابتدا فراهم کنیم خیلی کار سختی است. به خود آقای وزیر هم عنوان کردم کار خیلی سخت است و او پاسخ داد، به من اعتماد کرده و این کار را به من سپرده است. امیدوارم سربلند باشم و مواظب باشم ورزشکاران دچار مشکل نشوند. در حال حاضر آقای سهرابیان یک اتاق در اختیار ما گذاشته است تا کارها را انجام دهیم.

شادی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند چقدر زمان می‌برد تا فدراسیون سروسامان بگیرد، تصریح کرد: نمی‌توان زمان خاصی را گفت. باید نیروهای خوب و کاربلد داشته باشیم و نمی‌خواهیم بدون بررسی، افراد را انتخاب کنیم تا بعدا برای ما و وزارت ورزش مشکلی پیش بیاید.

سرپرست رویینگ در مورد اینکه گفته می‌شود بهتر بود وزارت ورزش ابتدا ساختمان برای این فدراسیون در نظر می‌گرفت بعد به فکر جداسازی بود، گفت: مشکلی نیست و این کار هم آرام آرام انجام می‌شود.

1328810

او در مورد مهمترین برنامه خود به عنوان سرپرست رویینگ گفت: برنامه‌ این است در استان‌هایی که فعال هستند استعدادیابی انجام دهیم و مانند زمانی که خودمان هم در اردو بودیم آنها  را در اردو نگه داریم. باید به همه ورزشکاران در یک سطح امکانات بدهیم و زیر نظر یک مربی تمرین کنند و در نهایت بهترین نفرات را نگه داریم تا پشتوانه برای تیم ملی داشته باشیم. در حال حاضر که تیم ملی قایقرانی رویینگ به مسابقات قهرمانی آسیا رفته است اما تنها یک پسر اعزام شد.

شادی در مورد ادامه همکاری با افشین فرزام سرمربی رویینگ گفت: با آقای فرزام صحبت داشتم. آقای فرزام چند سال سرمربی تیم ملی بوده و زحمت زیادی کشیده است. ۱۰۰ درصد با او همکاری می‌کنیم. من و آقای فرزام دوست هم هستیم.

سرپرست رویینگ در پاسخ به این پرسش که امکان استفاده از مربی خارجی برای رویینگ وجود دارد، تاکید کرد: بله اما باید ابتدا ساختار و تشکیلات فدراسیون را سر و سامان دهیم و سپس در این مورد کار کارشناسی انجام دهیم. در حال حاضر دنبال عملی کردن اردوی استعدادیابی هستیم.

دیدگاه‌ها