کد خبر : 2076233 | 21 مهر 1403 ساعت 09:22 | 7.3K بازدید | 8 دیدگاه

ناگلزمان: باید خیلی بیشتر گل می‌زدیم

یولیان ناگلزمان معتقد است که تیمش باید با اختلاف گل بیشتری برابر تیم ملی بوسنی به پیروزی می‌رسید.

ناگلزمان: باید خیلی بیشتر گل می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا در ورزشگاهی در کشور بوسنی روبروی تیم ملی این کشور به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۲ برابر این تیم به پیروزی برسد و سه امتیاز این بازی را به دست آورد.

حالا با کسب پیروزی در این بازی موفق شدند مجموعه امتیازاتشان را به عدد ۷ برساند و به تنهایی یا بالاتر از تیم ملی هلند در صدر جدول رده‌بندی گروهشان در این رقابت‌ها قرار بگیرند و ناگلزمان از عملکرد تیمش پس از پایان این بازی کاملا راضی بود.

سرمربی تیم ملی آلمان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: "ما بازی را خیلی خوب شروع نکردیم و توپ را در ۱۰ دقیقه ابتدایی این دیدار برای مدتی طولانی در یک سمت حفظ کردیم که کار درستی نبود. وقتی با شرایط بازی سازگار شدیم، همه چیز خوب پیش رفت و بر توپ میدان تسلط پیدا کردیم.

با توجه به برتری‌ای که داشتیم، می‌توانستیم گل‌های بیشتری را در این بازی به ثمر برسانیم. با توجه به گلی که از حریف دریافت کردیم، ادین ژکو نباید اجازه پیدا می‌کرد که در محوطه جریمه این قدر آزاد باشد. اما در نهایت آلمان پس از گلی که دریافت کرد هم کنترل بازی را در دست گرفت. ما نمی‌خواستیم در این بازی خیلی ریسک کنیم."

ناگلزمان در پاسخ به سوالی درباره غیبت چند بازیکن در ترکیب اصلی تیمش گفت: "من ترجیح می‌دهم درباره تیمی که از ابتدا در این بازی به زمین رفت صحبت کنم. می‌خواهم این سنت که همیشه درباره بازیکنانی که در ترکیب اصلی حضور نداشتند حرف بزنیم را بشکنم. باور کنید که تصمیم من به سود خودم و بازیکنان و تیم است."

او با اشاره به تعداد بالای مصدومان ملی‌پوش آلمان هم اضافه کرد: "درست نیست که درباره بازیکنانی که در حال حاضر در اردوی آلمان حضور ندارند صحبت کنیم. من امیدوارم که همه آنها بتوانند خیلی زود بار دیگر در ترکیب تیم‌های باشگاهی‌شان به میدان بروند."

دیدگاه‌ها