کد خبر : 2076230 | 21 مهر 1403 ساعت 09:07 | 17.7K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ منفی به دانمارک: بازگشت سولسشر با تیم بزرگ!

اوله گونار سولسشر حاضر به قبول هدایت تیم ملی دانمارک نشده و در حال مذاکره با باشگاهی بزرگ است.

پاسخ منفی به دانمارک: بازگشت سولسشر با تیم بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، سولسشر در سال ۲۰۱۸ هدایت منچستریونایتد را برعهده گرفت و نزدیک به سه سال روی نیمکت این تیم نشست، اما در سال ۲۰۲۱ و به دلیل نتایج ضعیفی که با این تیم به دست آورده بود از سوی مدیران این باشگاه برکنار شد تا دوران حضورش در اولدترافورد به عنوان سرمربی به پایان برسد.

این مربی نروژی از آن زمان تا به حال هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و همچنان دور از دنیای فوتبال است، اما به نظر می‌رسد که قرار نیست این دوری مدت زمان زیادی طول بکشد و او به‌زودی بار دیگر به دنیای فوتبال بازخواهد گشت و این فرصت را پیدا می‌کند که بتواند بار دیگر در عرصه مربیگری حضور داشته باشد.

روزنامه دانمارکی Tipsbladet مدعی شده است که سولسشر پیشنهادی را از سوی فدراسیون فوتبال دانمارک برای قبول هدایت تیم ملی این کشور دریافت کرده تا به عنوان جانشین کسپر هویلمند که در تابستان امسال از سمتش به عنوان سرمربی این تیم استعفا داده بود انتخاب شود، اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

این در حالی است که یکی از منابع نزدیک به سولسشر خبر داده است که او در حال حاضر مشغول مذاکره با باشگاهی بزرگ و سرشناس در فوتبال اروپاست و قصد دارد با این تیم بار دیگر به فوتبال برگردد و نشان دهد که هنوز هم حرف زیادی برای گفتن در این عرصه دارد.

دیدگاه‌ها