کد خبر : 2076229 | 21 مهر 1403 ساعت 09:05 | 15K بازدید | 8 دیدگاه

انگیزه مدافع بارسا: مثل گاو خشمگین برمی‌گردم!

رونالد آرائوخو انگیزه زیادی برای بازگشت دوباره به زمین فوتبال و ترکیب بارسلونا دارد.

انگیزه مدافع بارسا: مثل گاو خشمگین برمی‌گردم!

به گزارش "ورزش سه"، آرائوخو در جریان حضورش در ترکیب تیم ملی اروگوئه در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکای ۲۰۲۴ دچار مصدومیت شدیدی شد و چاره دیگری جز انجام عمل جراحی نداشت و در همان زمان گفته شد که باید مدتی را دور از میادین سپری کند تا روند درمانش به صورت کامل طی شود.

در همان زمان گفته شده بود که او به احتمال زیاد تا چهار ماه قادر به همراهی بارسلونا نخواهد بود، اما شاید این دوری کمی طولانی‌تر شود و این بازیکن تا ماه دسامبر قادر به حضور در ترکیب بارسا نباشد اما این احتمال هم وجود دارد که در اواخر ماه نوامبر شرایط بازگشت به زمین را پیدا کند.

این ستاره اهل اروگوئه که یکی از مهره‌های کلیدی و بازیکنان اصلی بارسلونا در چند فصل اخیر بوده در گفت‌وگو ببا بارسا وان درباره شرایط و بازگشتش به میادین اظهار داشت: «من مانند یک گاو خشمگین بار دیگر به زمین بازخواهم گشت. بازی با پیراهن بارسلونا و برای این تیم برای من یک رویاست.

بی‌صبرانه منتظر برگشتنم به زمین هستم. الان به مدت پنج سال است که در این تیم حضور داشته‌ام و امیدوارم که سال‌های بسیار بیشتری هم در راه باشد و فرصت این را داشته باشم که برای این تیم بازی کنم.»

دیدگاه‌ها