کد خبر : 2076219 | 21 مهر 1403 ساعت 07:35 | 24.7K بازدید | 13 دیدگاه

سنت‌شکنی در مادرید: فروش در ژانویه!

رئال مادرید و فصل نقل و انتقالات زمستانی دو عبارت نامأنوس با یکدیگرند.

سنت‌شکنی در مادرید: فروش در ژانویه!

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، سفیدها قانون نانوشته‌ای دارند که بر اساس آن به کمترین تغییر در میانه فصل رضایت می‌دهند و معمولاً به آن پایبندند. وضعیت در این فصل اما متفاوت است و شاید باشگاه را مجبور کند در ژانویه پیش رو تغییراتی در تیم ایجاد کند.

باشگاه برای جذب مدافع میانی تحت فشار بود که دنی کارواخال هم مصدوم شد و تا آخر فصل نمی‌تواند بازی کند برای همین به مدافع راست هم نیاز پیدا کردند و شاید مجبور شوند در آغاز سال 2025 چند نفر را به تیم اضافه کنند. همزمان احتمالش زیاد است که چند بازیکن از تیم جدا شوند تا راه را برای بازیکنان جدید باز کنند، به سه نفر از آنها اشاره می‌کنیم:

آردا گولر
کنار گذاشتن بازیکن آینده‌دار ترک از سوی کارلو آنچلوتی در این فصل غیرقابل توجیه بوده به خصوص با اثرگذاری که هر بار این بازیکن 19 ساله با حضور در زمین از خود نشان داده است. خط میانی مادرید در این فصل ناکارآمد بوده، گاه در پیداکردن جرقه لازم برای راه انداختن خط حمله و گاه در انسجام ضروری در دفاع نتوانسته‌اند به خوبی وظیفه‌شان را انجام دهند. وقتی در باخت مقابل لیل تیم به بن‌بست خورده بود، با آمدن گولر جان گرفتند.
با وجود دیدن اثرگذاری او، آنچلوتی پنج بازیکن میانی برای دیدار با ویارئال انتخاب کرد که نام هیچ کدامشان گولر نبود. سرخوردگی و ناامیدی این بازیکن و اطرافیانش کاملاً قابل درک است و اینکه در آخرین بازی تیم قبل از فیفادی روی نیمکت نشست، شاید عزم او را برای جدایی راسخ‌تر از قبل کند.
شاید در ژانویه به صورت قرضی از تیم جدا شود و با تجربه بیشتری و جایگاهی شایسته‌تر به مادرید برگردد. فنرباغچه به او ابراز علاقه کرده و مذاکرات شاید آسان‌تر از حد تصور رئال مادرید پیش برود.

2079772

اندریک
درک مورد اندریک آسان نیست چون این بازیکن در دقایقی که برای تیمش به میدان رفته، عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشته است. این برزیلی در بازی‌های اول خود در رقابت‌های مختلف درخشیده و در نخستین بازی‌اش نه در لالیگا بلکه در لیگ قهرمانان اروپا موفق به گلزنی شده است. نخستین حضور او در ترکیب اصلی مقابل لیل بود و باید گفت یک فاجعه کامل بود. او 20 بار توپ را لمس کرد و هیچ اثری در یک سوم دفاعی حریف نداشت. این بازیکن 18 ساله برای برای حضور در ترکیب اصلی تیمی تلاش می‌کند که کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و رودریگو را در اختیار دارد اما تا به حال نتوانسته کادر فنی باشگاه را متقاعد کند. جدایی به صورت قرضی می‌تواند راهکار خوبی برای او باشد که در این مقطع از فوتبالش باید مرتب بازی کند تا پیشرفت لازم را داشته باشد.

2086619

دنی سبایوس
سومین و محتمل‌ترین بازیکن برای جدایی در ژانویه دنی سبایوس است که عملاً نقش خاصی در باشگاه ندارد. این بازیکن باتجربه کمی بیشتر از یک سال قبل قراردادش را تمدید کرد با این قول که مرتب بازی کند. با وجود تضمین او به ندرت فرصت بازی به دست آورده. او فصل قبل تنها پنج بار در لیگ در ترکیب اصلی بود و این فصل هنوز یک بازی را به آخر نرسانده است. گفته می‌شود رئال بتیس و میلان به جذب او علاقه دارند و می‌توانند او را با مبلغ قابل توجهی بخرند. در حالی که رئال‌مادرید به تقویت نیاز دارد، پول سبایوس می‌تواند کمک کند.

2076022

سیدعلی بلند نظر

دیدگاه‌ها