کد خبر : 2076218 | 21 مهر 1403 ساعت 07:20 | 21.7K بازدید | 10 دیدگاه

گاریدو خودش پیگیر است تا بلیت برگشتش اوکی شود

بادامکی: آقا کریم باید به ما خوشامد بگوید

گاریدو هنوز چیزی به ما نگفته اما آنچه فعلاً مشخص است اینکه ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم که باید ایرانی باشد.

بادامکی: آقا کریم باید به ما خوشامد بگوید

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که خوان کارلوس گاریدو، سرمربی پرسپولیس، هنوز برای هدایت تمرینات این تیم در فیفادی به ایران بازنگشته است، حسین بادامکی، معاون ورزشی این باشگاه، درباره شایعات و حواشی پیرامون بازگشت او به ایران صحبت کرده و از بازگشت کریم باقری به‌شدت استقبال کرده است.

گفت‌و‌گو با بادامکی را بخوانید:

* آقا کریم هم برگشت. در دوران بازی با شما و پژمان نوری ارتباط بسیاری خوبی داشت و حتماً از بازگشت او به پرسپولیس خوشحالی.
خب بالاخره لازم نیست که من درباره آقا کریم صحبت کنم. ایشان در هر سمتی بوده چه بازیکن چه مربی به تیم کمک کرده و خدا را شکر که برگشتند. در واقع ایشان باید به ما خوشامد بگویند. فکر می‌کنم بازگشت ایشان خبر خوبی بود. درویش برای اینکه این اتفاق بیفتد خیلی زحمت کشید و صفر تا صدش را پیش برد که این کار جای قدردانی دارد. امیدوارم با حضور آقا کریم جو تیم بهتر شود و ایشان کنار بقیه اعضای کادر فنی مثمرثمر باشند ضمن اینکه خوشحالم هواداران هم از این اتفاق خوشحالند.

* یک دوره‌ای می‌گفتند آقا کریم نقش ناظم در رختکن را دارد و از این جهت حضورش مؤثر است اما در سال آخری که بود در حوزه فنی هم رسماً ورود کرده و به یحیی کمک می‌کرد. فکر می‌کنی در تیم گاریدو از چه منظر مفید باشد؟
من فکر می‌کنم در هر دو مورد تواند کمک کند. بالاخره ایشان در بالاترین سطح فوتبال اروپا تجربه کار کردن دارد و در بحث فنی می‌تواند کمک کند ضمن اینکه از آن منظر که بقیه می‌گویند هم بسیار مفید است. فکر کنم وقتی با گاریدو صحبت کند حتماً انتظاراتی که از ایشان دارد را مطرح خواهد کرد و فکر نمی‌کنم مشکلی وجود داشته باشد و حتماً می‌تواند خیلی کمک کند.

* از نظر قراردادی چطور؟ چون خود آقا کریم حرفی از قرارداد نزد.
بالاخره قرارداد بسته شد که ایشان آمدند اما خب برای خودش این مسئله در اولویت نبود و همین که کنار تیم باشد فوق‌العاده است.

2071482

* مسئله مهرداد خانبان به کجا رسید؟ آیا رسماً از پرسپولیس جدا شده یا هنوز نه؟
ببینید خانبان هم خیلی کمک کرده اما یک سوء‌تفاهمی پیش آمده بود که وقتی گاریدو برگردد و درویش صحبت کند ایشان می‌توانند کنار ما باشند.

* برای جذب بازیکن آزاد مثلاً در پست وینگر اقدامی کرده‌اید؟
نه، البته هنوز تکلیف سهمیه خارجی بعدی ما مشخص نیست و اینکه بالاخره می‌توانیم سهمیه ششم را بگیریم یا نه ضمن اینکه گاریدو هنوز چیزی به ما نگفته اما آنچه فعلاً مشخص است اینکه ما می‌توانیم یک بازیکن آزاد جذب کنیم که باید ایرانی باشد.

* طی دو روز اخیر شایعاتی درباره اینکه شاید گاریدو به ایران برنگردد مطرح شده. این شایعه را تکذیب می‌کنید؟
قطعاً حاشیه و شایعات دور و بر پرسپولیس بوده و هست. الان که شرایط پرسپولیس خوب است خیلی‌ها دوست دارند خوب بماند. خود ایشان دنبال این بود که بلیت برگشتش اوکی شود و نیاز است که مشکلات پروازهای خارجی حل شود. ما هم پیگیریم که مشکل ایشان حل شود و به‌موقع برگردند. الان ایشان کلاس دارند و دوشنبه یا سه‌شنبه برخواهند گشت.

* گاریدو در مصاحبه اخیرش از اینکه اخبار تیم بیرون می‌رود ناراضی بود. گفته می‌شود او یا باشگاه جاسوس تیم را پیدا کرده و کنار گذاشته. این درست است؟
بالاخره در تیم‌های بزرگ این مسائل وجود داشته و دارد. از قدیم هم این اتفاقات در تیم ما می‌افتاد و حالا که فضای مجازی هم هست خبر تیم بیرون رفته و می‌رود اما آنهایی که اخبار تیم را بیرون می‌دهند باید شرایط را درک کنند. همه دوست دارند از پرسپولیس خبر داشته باشند اما این کار حرفه‌ای و اخلاقی نیست. با این وجود این مسئله از قدیم بوده، الان هم هست و در آینده هم خواهد بود و اینطوری نیست که بخواهید جلوی آن را بگیرید مگر اینکه خود آن فرد نخواهد چنین کاری انجام دهد. گاریدو هم از این مسئله ناراحت بود.

دیدگاه‌ها