کد خبر : 2076215 | 21 مهر 1403 ساعت 07:50 | 14K بازدید | 5 دیدگاه

خبر پدر شدن هالند نامزدش را شوکه کرد؛

هالند مهمترین گل زندگی‌اش را زد!

پنج‌شنبه شب برای ارلینگ بسیار خاص بود. او مقابل اسلوونی دبل کرد و رکورد تاریخی گلزنی با تیم ملی کشورش نروژ را به نام خودش زد.

هالند مهمترین گل زندگی‌اش را زد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، پنجشنبه‌ای که گذشت برای ارلینگ هالند یک روز معمولی نبود. دبل او در برابر یان اوبلاک، دروازه‌بان اتلتیکو مادرید، مقابل اسلوونی در اسلو، او را با 34 گل در 36 بازی ملی، به بهترین گلزن تاریخ تیم نروژ تبدیل کرد، تا از رکورد قبلی یورگن یووه از سال 1934 پیشی بگیرد.

هالند تاکنون 14 گل در این فصل در 13 بازی به ثمر رسانده؛ 11 گل با سیتی و 3 گل با نروژ، و در 24 سالگی در راه رسیدن به رکورد خیره کننده 300 گل در دوران حرفه‌ای خود است.

اما یک اتفاق ویژه تبدیل شدن به بهترین گلزن تیم ملی فوتبال نروژ را ویژه‌تر کرد و آن هم خبر پدر شدن ستاره این روزهای فوتبال دنیا بود و با شادی خاص خود این خبر را مخابره کرد. او قرار است برای اولین بار پدر بشود! شریک زندگی او، ایزابل هاگسنگ یوهانسن، در سن 20 سالگی باردار است و ارلینگ این خبر را از طریق عکسی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، فاش کرد. هالند در این تصویر روی چمن استادیوم اولوال در حال مکیدن انگشت شست خود است و توپی زیر پیراهن دارد. 

2093786

این اقدام هالند البته نامزدش را حسابی در استادیوم شوکه کرد و وقتی شریک زندگی خود را در جایگاه‌ها در حال عکس گرفتن با آن ژست خاص و خبر ویژه‌اش روی چمن دید متعجب شد. این در حالی است که ارلینگ همیشه مرزهای زندگی شخصی خود را از زندگی پر سر و صدای فوتبالی‌اش جدا کرده و در واقع آنها در موارد نادری با هم دیده شده‌اند.

2093784
واکنش نامزد ارلینگ هالند پس از اعلام خبر پدر شدن در زمین چمن با شادی و ژست خاص پس از گلزنی.

ظاهرا آنها رابطه خود را به طور جدی از زمانی که هالند برای بوروسیا دورتموند بازی می‌کرد آغاز کردند که از ژانویه 2020 تا می 2022 بوده است. اگرچه آنها از زمانی که در کودکی در یک باشگاه نروژی که اولین گام‌های خود را در فوتبال در آنجا برداشتند، یکدیگر را می‌شناختند.

ارلینگ در تیم مردان بازی کرد و نامزدش که در برین متولد شد، در تیم زنان بازی می‌کرد و همچنان به این بازی ادامه می‌دهد. این دوستی از همان زمان آغاز شد و با گذشت زمان تبدیل به یک رابطه عاشقانه شد که در ماه‌های آینده آنها را پدر و مادر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها