کد خبر : 2076214 | 21 مهر 1403 ساعت 08:05 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت سرمربی لیگ برتری پس از جراحی سخت

حسین افضلی، سرمربی تیم کهکشانی گهر زمین سیرجان، پس از عمل جراحی و با مشقت فراوان در دیدار امروز تیمش برابر کلینیک ایرانیان قم حضور پیدا کرد.

بازگشت سرمربی لیگ برتری پس از جراحی سخت

به گزارش "ورزش سه"، تیم گهر زمین سیرجان عصر دیروز موفق شد از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران برابر تیم شگفتی‌ساز فصل هئیت فوتبال قم به پیروزی دست پیدا کند و شرایط خود را در جدول لیگ بهبود بخشد. حسین افضلی مربی مطرح فوتسال ایران که فصل گذشته جایگاه سومی و تاریخی را برای سیرجانی‌ها به ارمغان آورد و در فصل جدید فوق ستاره‌های فوتسال را به خدمت گرفت. در روزهای اخیر به علت عفونت در بیمارستان بستری بود و روز گذشته عمل جراحی انجام داد.

در حالی که افضلی برای حضور در تمرینات به مشکل خورده بود و با مخالفت و هشدار پزشک برای مرخصی روبرو شد، اما در اقدامی عجیب و البته احساسی بلافاصله پس از جراحی، استراحت مطلق را نادیده گرفت و در بازی امروز گهر زمین کنار خط حاضر شد.

2093782

حضور افضلی در روحیه ستاره‌های سیرجانی تاثیر بسیار مثبت داشت و آن‌ها یک پیروزی شیرین را در روز ثبت یک کلین‌شیت دیگر جشن گرفتند. لازم به ذکر است، ستاره‌های سیرجانی در دوران نتایج دور از انتظار، به شکل وفادارانه‌ای از افضلی حمایت کردند و مرحله گذار را پشت‌سر گذاشتند.

تیم گهر زمین در این بازی با گل‌های مهدی اسدشیر و حمید احمدی برابر هئیت فوتبال قم به پیروزی رسید و 9 امتیازی شد. افضلی و تیمش در هفته آینده مهمان تیم فولاد هرمزگان خواهند بود و به نظر می‌رسد سرمربی این تیم برای جدال آتی مشکلی برای همراهی تیمش نداشته باشد.

2093783

دیدگاه‌ها