کد خبر : 2076213 | 21 مهر 1403 ساعت 08:44 | 21K بازدید | 18 دیدگاه

اورونوف تعویض منفی ازبکستان! (عکس)

ستاره ازبک پرسپولیس نتوانست نمایش خوبی مقابل ایران داشته باشد.

اورونوف تعویض منفی ازبکستان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران فوتبال ایران و به ویژه پرسپولیس منتظر حضور و عملکرد اوستون اورونوف در دیدار تیم ملی ازبکستان مقابل شاگردان امیر قلعه‌نویی در مقدماتی جام جهانی بودند و شرایط او را پس از مصدومیت زیر نظر داشتند، اما این بازیکن نتوانست در جدال با ملی‌پوشان ایران بازی خوبی انجام بدهد.

اورونوف که سه مسابقه اخیر پرسپولیس را به دلیل آسیب‌دیدگی از دست داده بود، در شروع دیدار تیم ملی کشورش مقابل ایران هم به همین دلیل در ترکیب دیده نمی‌شد، اما از دقیقه 71 که جای فیض‌الله‌اف را گرفت، در کانون توجه بود.

2093806

ستاره ازبک پرسپولیس که انتظار می‌رفت مثل جدال‌های قبلی مقابل ایران بدرخشد و بتواند مهره خطرناک تیمش باشد، اسیر تدابیر دفاعی شاگردان قلعه‌نویی شد و با وجود اینکه مدافع راست تخصصی هم در زمین برای مهار او نبود، اما نتوانست کار خاصی انجام بدهد و زهر تیمش هم در حمله از جناح چپ گرفت.

اورونوف در حضور 28 دقیقه‌ای مقابل ایران با وجود اینکه تمام 7 پاس خود را به مقصد رساند و هیچ پاس اشتباهی نداد، اما فقط یک دریبل موفق داشت و تنها یکی از چهار دوئل با بازیکنان ایران را بُرد و مرتکب یک خطا هم شد تا نتواند نمایش مورد انتظاری برای ازبک‌ها ارائه بدهد.

دیدگاه‌ها