کد خبر : 2076212 | 21 مهر 1403 ساعت 09:00 | 17K بازدید | 1 دیدگاه

ایثاری از باشگاه قدیمی انتقام گرفت؛

خوشحالی معنادار پس از گلزنی به تیم سابق!

روح‌الله ایثاری بازیکن کلیدی مس سونگون ورزقان پس از گشودن دروازه تیم سابقش، خوشحالی پس از گل معناداری به نمایش گذاشت.

خوشحالی معنادار پس از گلزنی به تیم سابق!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته در یکی از حساس‌ترین و جذاب‌ترین مسابقه‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران تیم مس سونگون ورزقان موفق شد در غیاب ستاره‌های مطرح خود برابر سن ایچ به پیروزی برسد و رده دوم جدول را همچنان در اختیار داشته باشند. در این دیدار روح‌الله ایثاری پس از چهار هفته غیبت به علت مصدومیت در مصاف با تیم سابقش عملکرد بسیار خوبی بر جای گذاشت و یکی از گل‌های لاله‌های نارنجی را به ثمر رساند.

ایثاری پس از اولین گل فصلش با پیراهن مس سونگون، خوشحالی جالب و معناداری انجام داد و کمتر کسی تصور می‌کرد که او مقابل تیم سابقش شادی کند. این بازیکن فصل گذشته با پیراهن سن ایچ فوق‌العاده ظاهر شد و با زدن ۱۲ گل و ارسال ۲۲ پاس گل، نقش به‌سزایی در نتایج تیم ساوجی داشت.

2093775
2093776

ایثاری که به علت مشکلات مالی و پرداخت نشدن 10 درصد از مطالبت فصل گذشته با دلخوری جمع سن‌ ایچی‌ها را ترک کرد، با این گل و خوشحالی‌ای که داشت، به نوعی از باشگاه قدیمی انتقام گرفت.

ایثاری در سالیان اخیر با درخشش در تیم‌های لیگ برتری از بازیکنان برجسته فوتسال به‌شمار می‌رود و از مهم‌ترین خریدهای فصل لاله‌های نارنجی بود که با بدشانسی چند دیدار ابتدایی فصل را از دست داد.

دیدگاه‌ها