کد خبر : 2076208 | 21 مهر 1403 ساعت 01:12 | 1.9K بازدید | 2 دیدگاه

اولین تمرین برای آخرین فرصت مانچینی

تیم ملی عربستان تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار با بحرین آغاز کرد.

اولین تمرین برای آخرین فرصت مانچینی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان عصر روز جمعه تمرینات خود را در اردوی جده از سر گرفت تا برای دیدار مقابل بحرین که سه‌شنبه و در چارچوب دور چهارم از رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ آسیا در ورزشگاه ملک عبدالله جده برگزار می‌شود، آماده شود.

روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی عربستان، در این تمرین بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد که گروه اول شامل بازیکنانی بود که در بازی گذشته مقابل ژاپن به صورت ثابت بازی کرده بودند و در این تمرین، برنامه‌های ریکاوری خود را دنبال می‌کردند.

گروه دوم هم که شامل سایر بازیکنان بود، تمرینات خود را در زمین تمرینی ورزشگاه ملک عبدالله برگزار کردند که این تمرینات با گرم کردن شروع شد و سپس بازیکنان به تمرینات پاس‌کاری و تاکتیکی متنوع پرداختند.

پس از پایان این تمرین، مانچینی به بازیکنان تیم چند ساعت مرخصی داد و از آنها خواست که شب و پس از ساعاتی استراحت، بار دیگر در محل اردو حاضر شوند.

2093770

این در حالی است که مانچینی، علی مجرشی را در اردوی تیم ملی دعوت کرده و سعود عبدالحمید را که به دلیل محرومیت ناشی از دریافت دو کارت زرد قادر به همراهی تیم ملی عربستان در دیدار پیش رو نخواهد بود، از اردو کنار گذاشته است.

تیم ملی عربستان در شرایطی عصر فردا تمرین بعدی خود را ورزشگاه ملک عبدالله برگزار خواهد کرد که بازیکنان و کادرفنی این تیم پس از شکست برابر ژاپن به شدت تحت فشار انتقادات قرار گرفته‌اند.

عربستان در حال حاضر با چهار امتیاز، پایین‌تر از ژاپن و استرالیا، در رده سوم گروه C مسابقات مقدماتی جام جهانی قرار دارد.

دیدگاه‌ها