کد خبر : 2076204 | 21 مهر 1403 ساعت 08:35 | 29.7K بازدید | 22 دیدگاه

طارمی در پست جدید: همان‌جا بمان! (عکس)

ستاره گلزن تیم ملی ایران مقابل ازبکستان حدود یک نیمه از دروازه حریف فاصله بیشتری گرفت.

طارمی در پست جدید: همان‌جا بمان! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی سیستم 2-4-4 را برای تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در نظر گرفته بود که مطابق انتظار مهدی طارمی در خط حمله همراه با سردار آزمون استفاده شدند، اما پس از اخراج صالح حردانی و تغییر پلن سرمربی تیم ملی، طارمی هم یک خط عقب رفت تا شکل بازی ایران دچار مشکل نشود.

مهدی طارمی که پیش‌تر هم تجربه بازی در پست 10 را برای پورتو و تیم ملی ایران داشت، در نیمه دوم دیدار مقابل ازبکستان حدود 40 دقیقه (با احتساب وقت‌های اضافه) در آنجا بازی کرد که اتفاقا زهردار از نوک حمله بود.

2093766

ستاره اینتر که در ثانیه‌های ابتدایی دیدار مقابل ازبکستان اولین موقعیت جدی تیم ملی ایران را به وجود آورد، پس از انتقال به پست 10 نمایشی داشت که شاگردان قلعه‌نویی با وجود یک یار کمتر، در فاز تهاجمی زهردارتر ظاهر شدند و توانستند پنج موقعیت جدی به وجود بیاورند که این بازیکن هم روی بیشترشان ایفای نقش کرد.

طارمی که در این پست بارها برای پورتو بازی کرده و نسبت به آن غریبه نبود، نشان داد که حتی در صورت عدم گلزنی، کیفیت بازی به مراتب بهتری در آنجا خواهد داشت و شاید در آینده نیز برای تیم ملی در همین جا به کار گرفته شود.

دیدگاه‌ها