کد خبر : 2076192 | 21 مهر 1403 ساعت 00:03 | 24.3K بازدید | 36 دیدگاه

نارنجی‌پوشان به دنبال سرمربی جدید

غیرمنتظره: جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان

محرم نویدکیا به کار خود در تیم فوتبال مس رفسنجان ادامه نخواهد داد.

غیرمنتظره: جدایی محرم نویدکیا از مس رفسنجان

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق سپاهان که در فصل گذشته در میانه راه هدایت مس رفسنجان را بر عهده گرفت و با این تیم به فینال جام حذفی رسید، از هدایت رفسنجانی‌ها انصراف داده و پس از غیبت چهار روزه او در تمرینات، تصمیم او امروز در نهایت به رسمیت شناخته خواهد شد.

در این چهار روز باشگاه مس تلاش زیادی کرد تا نویدکیا از تصمیم خود منصرف شود اما کاپیتان سابق سپاهان به دلایل مختلف از تصمیم اولیه خود عقب نکشید تا پس از روزهایی که مسی‌ها با اعضای کادر نویدکیا تمرین کردند، در نهایت به این نتیجه برسند که مربی جدیدی باید هدایت مس را قبول کند.

به این ترتیب مس رفسنجان پس از محمد ربیعی که به مدت چهار فصل هدایت این باشگاه را بر عهده داشت، در مدتی تقریبا کوتاه باید آماده قرارداد با سومین مربی در دوران پس از ربیعی باشد. البته اگر به جز ساکت الهامی و محرم نویدکیا، سعید دقیقی را هم که مدتی کوتاه در این تیم حضور داشت، به حساب بیاوریم، تعداد این مربیان به چهار نفر خواهد رسید.

محرم نویدکیا پس از بازی آخر تیمش در لیگ برتر که با شکست تلخ مقابل شمس آذر قزوین همراه شد، در نشست مطبوعاتی خود خبر از یک تصمیم بزرگ داد: «فردا یک جلسه خیلی خوب داریم تا یک تصمیم بزرگ بگیریم تا تیم ضرر نکند و مسیرمان را خیلی بهتر ادامه دهیم.»

2045403

البته این اظهارات نویدکیا با واکنش سریع مدیران مس رفسنجان همراه شد و آنها حمایت خود را از او اعلام کردند اما با این حال نویدکیا که در 19 بازی روی نیمکت مس رفسنجان نتایج خوبی را به دست آورد و به خصوص فصل گذشته موفق شد این تیم را از بحران خارج کند، اکنون تصمیم نهایی خود را برای خروج از این تیم گرفته است.

نویدکیا در نیم فصل دوم لیگ قبل، 20 امتیاز برای مس رفسنجان گرفت و با نتایج مناسب در جام حذفی شایستگی خود را نشان داد اما این فصل اوضاع برای او و شاگردانش خوب پیش نرفته تا مس رفسنجان با یک برد، در رده چهاردهم جدول قرار بگیرد.

باتوجه به اینکه نویدکیا تصمیم نهایی برای جدایی را گرفته، به نظر می‌رسد مسعود شجاعی گزینه اصلی و نهایی نارنجی‌پوشان رفسنجان خواهد بود.

دیدگاه‌ها