کد خبر : 2076188 | 20 مهر 1403 ساعت 23:49 | 9.7K بازدید | 9 دیدگاه

خیز مهری برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس

سعید مهری در تلاش است تا شانس خود برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس را افزایش دهد.

خیز مهری برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس این روزها به دور از سرمربی، تمرینات خود را انجام می‌دهند. سعید مهری که با انتقالی پر سر و صدا راهی این تیم شده نیز بعد از درخشش دور از انتظاری که در دربی داشت، حالا بیش از همیشه مورد توجه هواداران قرمزهای تهران قرار دارد.

او در تمرین امروز از انگیزه خوبی برخوردار بود و مشخص است که هدفی جز رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس در سر ندارد. مهری که مقابل تیم پیشین خود یعنی استقلال موفق شد یک خطای پنالتی بگیرد و زمینه برد پرسپولیس را رقم بزند، به دنبال خلق خاطرات شیرین‌تری است.

مهری اولین حضور خود با پیراهن پرسپولیس را در دربی تجربه کرد. او در دقیقه 84 به بازی آمد و کمتر از 10 دقیقه بعد اثر حضورش را نشان داد و شاید به همین دلیل بود که در بازی بعدی مقابل پاختاکور خیلی زودتر فرصت بازی به دست آورد و از دقیقه 58 به جای فرشاد احمدزاده وارد زمین شد. این بازیکن از حالا استارت خود را برای دیدار با السد زده و باید دید تا چه اندازه خواهد توانست رضایت گاریدو را به خود جلب کند.

سعید مهری برای رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس کار سختی دارد اما بدش نمی‌آید به یکی از متفاوت‌ترین یاغی‌های تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها