کد خبر : 2076187 | 21 مهر 1403 ساعت 05:50 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

روزهای خاص مدافع لیورپولی‌ها

تصمیم غافلگیر کننده ماتیپ: خداحافظی از فوتبال!

رد شدن دو پیشنهاد باشگاه هامبورگ و شالکه توسط ماتیپ باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر خداحافظی او از فوتبال آغاز شود.

تصمیم غافلگیر کننده ماتیپ: خداحافظی از فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، ژوئل ماتیپ مدافع کامرونی سابق لیورپول که با این تیم به تمامی افتخارات ممکن رسید و در کنار فن دایک، یکی از برترین زوج‌های دفاعی تاریخ باشگاه لیورپول را تشکیل داد، اکنون پس از پایان قراردادش و جدایی از این تیم در شرایط بسیار عجیبی قرار گرفته است.

مدافع کامرونی در آغاز فصل ۲۰۲۳/۲۴، از ناحیه ربات صلیبی دچار آسیب‌دیدگی شد و با توجه به سن و سالش، روند ریکاوری و بازگشت دوباره او به مستطیل سبز یک سال طول کشید که حالا در نهایت وضعیت ژوئل ماتیپ به گونه‌ای است که باید درباره آینده‌اش تصمیم بسیار مهمی بگیرد. 

در شرایطی که در طی این مدت باشگاه‌هایی از جمله شالکه، هامبورگ و لاتزیو نسبت به جذب این مدافع کامرونی علاقه نشان دادن و حتی دو باشگاه آلمانی برای جذب او پیشنهاد دادند، ماتیپ هر دو پیشنهاد را رد کرده و گفته می‌شود با توجه به وضعیت منابع مالی دو تیم، شرایط به گونه‌ای نبوده که ماتیپ بخواهد آنها را از نظر مالی قبول نکند و به نظر می‌رسد این مدافع کامرونی قصد دارد از فوتبال خداحافظی کند و البته این مسئله هنوز وضعیت مشخصی ندارد.

1744571

ماتیپ در بوخوم متولد شد و تابعیت دوگانه (آلمانی و کامرونی) دارد.  او از آکادمی شالکه به فوتبال اروپا معرفی شد و در آنجا بود که اولین بازی حرفه‌ای خود را در سال 2009 انجام داد. او حدود 258 بازی برای تیم آلمانی شالکه انجام داد تا اینکه در سال 2016 به صورت رایگان به لیورپول پیوست و با این تیم موفق شد تمامی افتخارات ممکن را کسب کند.

دیدگاه‌ها