کد خبر : 2076186 | 21 مهر 1403 ساعت 05:35 | 14K بازدید | 10 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها در غیاب گاریدو، متمرکز و قدرتمند

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در غیاب سرمربی این تیم در حال پیگیری است.

پرسپولیسی‌ها در غیاب گاریدو، متمرکز و قدرتمند

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس که در غیاب ملی پوشان این تیم تمرینات خود را سپری می‌کنند، امروز جمعه برنامه سنگینی را انجام دادند. کارهای بدنی و هوازی و همچنین انجام فوتبال دروازه نزدیک بخشی از تمرینات قرمزها بود.

آنچه در این بین وجه اشتراک شاگردان گاریدو بود، روحیه بالای آنها و شادابی خاص فضای تمرین بود. در عکسی که به یادگار گرفتند نیز می‌توان این شادابی را به وضوح دید. این را هم در نظر بگیرید که قرمزپوشان در این عکس سعی کردند قدرت و تمرکز خود برای ادامه کار را به رخ حریفان بکشند.

پرسپولیس در حال حاضر با یک بازی کمتر در لیگ برتر، در فاصله 2 امتیازی صدر جدول قرار دارد تا به نوعی ریش و قیچی معادله صدرنشینی در اختیار این تیم باشد. در عین حال وضعیت شاگردان گاریدو در لیگ نخبگان کمی متفاوت است و آنها از 2 بازی ابتدایی خود فقط یک امتیاز دارند و در ادامه کار باید در قطر به مصاف السد بروند.

با توجه به اینکه مصاف پرسپولیسی‌ها با ذوب آهن لغو شده، طبق برنامه اعلام شده، آنها باید روز 30 مهر بازی با السد را انجام دهند و قطعا با بازگشت گاریدو و ملی پوشان این تیم، تمرینات قرمزها برای بازی آسیایی سر و شکل جدی‌تری به خود خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها