کد خبر : 2076182 | 21 مهر 1403 ساعت 04:39 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمایش خوب دروازه‌بان و ضربات بی‌هدف بازیکن‌ها؛

یکی به هدف یکی به سکو: نتایج میلی‌متری هفته هفتم

به غیر از آتش بازی در دو مسابقه، سرنوشت سایر نتایج هفته هفتم لیگ برتر فوتسال، هیجان‌انگیز، نزدیک و پردردسر رقم خورد و ضربات کم شماری به هدف خورد.

یکی به هدف یکی به سکو: نتایج میلی‌متری هفته هفتم

به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز هفته هفتم لیگ برتر فوتسال در نقاط مختلف ایران پیگیری شد و همانند فصول گذشته صدرنشین‌ها همان دو غول همیشگی گیتی پسند و مس سونگون ورزقان خواهند بود. در این هفته، پیروزی و شکست به شکل میلی‌متری رقم خورد و چند مسابقه هیجان‌انگیز و با لحظات پر استرس و جذاب دنبال شد و به پایان رسید.

در دو جدال، تیم‌های شهرداری ساوه _ ایرالکو اراک و سفیر گفتمان تهران _ فولاد زرند ایرانیان که مجموعا چهار گل رد و بدل شد و زد و خورد بازیکنان تنها یک امتیاز را برایشان به ارمغان اورد. همچنین گهر زمین سیرجان با دو گل برابر کلینیک ایرانیان قم به پیروزی دست یافت و عملکرد بسیار خوب امیر اربابی از گل‌های دیگر جلوگیری کرد. می‌توان واکنش‌های خیره کننده بهزاد رسولی و علی دادرسان در دروازه‌های شهرداری ساوه و ایرالکو اراک را دلیل اصلی دو تساوی هفته قلمداد کرد.

2093712

در مبارزه جذاب الوند، دو تیم کراپ و پالایش نفت به سختی موفق به گلزنی شدند و در نهایت کراپی‌ها با نتیجه دو بر یک به سه امتیاز چنگ زدند.

با این حال، اگر گیتی پسند و فرش آرا با تعداد گل‌های کمتری به پیروزی می‌رسیدند، این هفته به عنوان یکی از کم‌ گل‌ترین هفته‌های تاریخ لیگ برتر لقب می‌گرفت. در ایستگاه هفتم 28 بار توپ در سنگر توری تیم‌ها چرخید. در شرایطی که در هفته ششم 37 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده بود. لازم به ذکر است، کم‌ گل‌ترین هفته لیگ برتر تا به اینجای فصل به هفته پنجم تعلق دارد که 25 گل زده شد.

2093713

گفتنی است، تیم گهر زمین سیرجان تنها تیمی بود که در هفته هفتم موفق به ثبت کلین‌شیت شد و سینا پرکاس، دروازه‌بان این تیم نمایش قابل قبولی در قاب توری داشت.

در کنار عکس‌العمل‌های دروازه‌بان‌ها، ضربات بر باد رفته بازیکنان و رویکرد تدافعی تیم‌ها نقش مهمی در نزدیک بودن نتایج داشتند. با این وصف، از لیگ برتر فوتسال ایران با توجه به تاریخچه نتایج آتشین انتظار می‌رود که شاهد گل‌های بسیار بیشتری در مسابقه‌ها باشیم.

2093714

دیدگاه‌ها