کد خبر : 2076178 | 21 مهر 1403 ساعت 04:22 | 5.1K بازدید | 6 دیدگاه

بازیکنان جنجالی فولاد به دنبال اولین گل فصل

مهاجم تیم فولاد خوزستان در تلاش است تا زودتر اولین جشن شادی گل خود در فصل جدید را بر پا کند.

بازیکنان جنجالی فولاد به دنبال اولین گل فصل

به گزارش "ورزش سه"، یکی از انتقال‌های پر سر و صدای این فصل لیگ برتر متعلق به محمدجواد محمدی بود. این بازیکن که از ذوب آهن راهی فولاد شد، با ادعای باشگاه اصفهانی مبنی بر غیرقانونی بودن انتقالش مواجه گردید و کار به جایی رسید که حتی بعد از بازی او مقابل نساجی در چارچوب هفته اول لیگ برتر، باشگاه نساجی نیز او را بازیکن غیرمجاز دانست و برای سه هیچ شدن نتیجه بازی شکایت خود را ارائه داد.

البته که هوشنگ نصیرزاده در پاسخ به این اتفاق گفته بود: «باشگاه نساجی بدون مطالعه و اطلاع از ماهیت موضوع، صحبت و طرح شکایت کرده است. محمدجواد محمدی از باشگاه ذوب‌آهن نامه تمدید خودکار قرارداد را دریافت نکرده و باشگاه مذکور به سازمان لیگ نامه فرستاد. شواهدی هم وجود ندارد که باشگاه ذوب‌آهن نامه‌ای به محمدجواد محمدی تحویل داده است.»

با این حال یحیی گل‌محمدی در بازی‌های بعدی هم از این بازیکن استفاده کرد و به‌جز مصاف با خیبر خرم آباد که او را به عنوان یار تعویضی به زمین فرستاد، در تمام هفته‌ها محمدی در ترکیب ثابت فولاد قرار گرفت. محمدجواد این روزها برای اینکه باز هم نظر مثبت سرمربی را روی خود داشته باشد، همچنان به تلاش خود ادامه می‌دهد.

محمدجواد محمدی که فصل قبل با 8 گل برای ذوب آهن در بین بازیکنان چهارمین رده برترین گلزنان قرار گرفته بود، حالا بیش از هر چیز به دنبال آن است که اولین گل خود در لیگ بیست و چهارم را به ثمر برساند و باید دید در مصاف با آلومینیوم می‌تواند به این خواسته خود برسد یا خیر.

دیدگاه‌ها