کد خبر : 2076174 | 20 مهر 1403 ساعت 23:06 | 36.6K بازدید | 31 دیدگاه

سرمربی سابق الوصل و الوحده

خبرنگار فرانسوی: گزینه جدید استقلال از رومانی!

متئو مورتو، خبرنگار معروف فرانسوی مدعی شد که لارنسیو ریجکمپ، یکی از گزینه‌های هدایت استقلال است.

خبرنگار فرانسوی: گزینه جدید استقلال از رومانی!

به گزارش "ورزش سه"، تلاش‌های استقلال برای جذب سرمربی جدید خارجی در شرایطی ادامه دارد که اصلی‌ترین گزینه هدایت این تیم یعنی پل لوگوئن شب گذشته به آبی‌ها پاسخ منفی داد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که سرمربی فرانسوی کاملاً با استقلال به توافق دست پیدا کرده بود و حتی ویزای حضور او در ایران نیز صادر شده بود.

فرشید سمیعی، مدیرعامل استقلال نیز امروز در گفت‌وگو با برنامه ورزش و مردم ضمن تأیید این موضوع اعلام کرد که انتقال بازی استقلال و النصر به کشور ثالث و سلب میزبانی از این تیم در لیگ نخبگان و همچنین رخدادهای منطقه، اصلی‌ترین عامل انصراف لوگوئن از هدایت این تیم بوده است.

پس از اطلاع آبی‌ها از منتفی شدن حضور لوگوئن در ایران، مدیران باشگاه مذاکرات با سایر گزینه‌ها را نیز ادامه دادند و اکنون یک نام جدید دیگر توسط خبرنگار فرانسوی رسانه‌ای شده است. لارنسیو ریجکمپ سرمربی مطرح اهل رومانی است که هدایت تیم‌های زیادی را در خاورمیانه برعهده داشته است.

2093696

متئو مورتو، خبرنگار مطرح رسانه رلوو فرانسه در توئیتی نوشته است که علاوه بر استقلال، تیم کاردیف نیز علاقه‌مند به جذب لارنسیو ریجکمپ است. او همچنین اضافه کرد که باشگاه ولزی اخیراً به پرس و جو درخصوص شرایط ریجکمپ پرداخته هر چند که آنها کلودیو ماکله‌له را نیز زیر نظر دارند.

2093694

ریجکمپ که با استوابخارست سابقه چهار قهرمانی در جام‌های داخلی رومانی و سه قهرمانی با الوحده امارات در سوپرجام و لیگ کاپ را دارد، طی سال‌های گذشته عملکرد ضعیفی داشته و تقریباً از تمامی تیم‌های تحت هدایتش اخراج شده است.

او در سال 2021 و دوره کوتاهی که هدایت الاهلی عربستان را برعهده داشت، در زمانی که لیگ قهرمانان آسیا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به صورت متمرکز برگزار می‌شد، در شهر جده دو بار برابر استقلال تحت هدایت مجیدی قرار گرفت که در بازی اول با نتیجه پنج بر دو تن شکست داد و بازی دوم بدون گل تمام شد.

2093695

آنگونه که خبرنگار ورزش سه مطلع شده، گویا پاسخ اولیه لارنسیو ریجکمپ به پیشنهاد باشگاه استقلال منفی بوده و باید دید که پیشنهاد جدیدی به وی ارائه خواهد شد یا آبی‌ها به سراغ گزینه دیگری می‌روند.

دیدگاه‌ها