کد خبر : 2076171 | 21 مهر 1403 ساعت 03:50 | 4.7K بازدید | 3 دیدگاه

خوان مارتینز:

خوشحالم که با بهترین باشگاه جهان تمدید کردم

خوان مارتینز، مدافع مصدوم رئال مادرید، تایید کرد که قراردادش را تمدید کرده است.

خوشحالم که با بهترین باشگاه جهان تمدید کردم

به گزارش "ورزش سه"، خوان مارتینز در شبکه‌های اجتماعی خود امضای قرارداد جدیدش با رئال مادرید را که در 4 اکتبر انجام شد، تایید کرد‌.

این مدافع میانی 17 ساله در شبکه‌های اجتماعی‌اش نوشت: "من بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که قراردادم را با این باشگاه بزرگ، بهترین باشگاه جهان تمدید می‌کنم. اکنون، مشتاق‌تر از همیشه، برای هر چیزی که قرار است پیش بیاید، آماده‌ام. هالا مادرید!"

خوان مارتینز به همراه پدر، مادر، برادر و خاویر کوسو به عنوان ایجنتش 8 روز پیش قراردادی را امضا کرده که از ماه آگوست برای آن مذاکره می‌کردند و در سپتامبر به توافق نهایی رسیدند.

2093687

به این ترتیب، رئال مادرید از بزرگترین جواهر آکادمی جوانان خود محافظت کرد، بازیکنی که قرار بود این فصل در ترکیب اصلی حضور داشته باشد و کارلو آنچلوتی را تحت تاثیر قرار داد اما به دلیل پارگی رباط صلیبی پای چپ فعلا‌ در دسترس نیست.

به گزارش مارکا قرارداد او تا 2026 تمدید شده و بند فسخ قراردادش بالای 50 میلیون یورو خواهد بود. مارتینز عضو تیم زیر 19 ساله‌های رئال بود که به تمرینات تیم اصلی راه یافت و امیدوار است پس از پایان مصدومیتش بتواند در تیم اصلی بازی کند.

دیدگاه‌ها