کد خبر : 2076165 | 20 مهر 1403 ساعت 20:44 | 22.9K بازدید | 30 دیدگاه

برونو فرناندز:

وقتش رسیده که من بزرگ تیم ملی پرتغال باشم

برونو فرناندز، هافبک تیم ملی پرتغال، می‌گوید به عنوان بازیکن باتجربه تلاش می‌کند به بازیکنان جوان کمک کند.

وقتش رسیده که من بزرگ تیم ملی پرتغال باشم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال جمعه این هفته به لهستان می‌رود و روز شنبه در لیگ ملت‌های اروپا به مصاف لهستان می‌رود.

قبل از سفر، برونو فرناندز در یک کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد و به بررسی وضعیت حریف فرداشب پرتغال پرداخت.

فرناندز گفت: "لهستان تیمی است با نام‌های بزرگ و بازیکنان باکیفیتی که در بهترین لیگ‌های جهان بازی می‌کنند. ما می‌دانیم که قدرت بدنی احتمالا بهترین سلاح آن‌هاست.

روی ضربات ایستگاهی بسیار قوی هستند، چیزی که ما روی آن کار کرده‌ایم تا آن را خنثی کنیم. چه در جناحین و چه در وسط بازیکنان باکیفیتی دارند و کیفیت آن‌ها در خط حمله هم به وضوح قابل مشاهده است. این به ما بستگی دارد که نقاط قوت آن‌ها را خنثی کنیم و نقاط قوت را برای برد در این بازی به‌کار بگیریم."

2093669

این هافبک 30 ساله با مقایسه نقشی که الان در رختکن دارد و روزهای اولش در تیم ملی گفت: "آن خجالت اولیه، آن خجالت از صحبت با بازیکنان باتجربه، برای من هم اتفاق افتاد. وقتی به تیم ملی رسیدم، بازیکنان بزرگی داشتیم، یکی از آن‌ها کریستیانو رونالدو بود، اما بازیکنانی مثل نانی، کوئنترائو، برونو آلوز، فونته و بتو هم بودند که خیلی از من مراقبت کردند و کمک کردند که احساس راحتی داشته باشم.

نقش من اکنون همین است که به بازیکنان تازه وارد همین احساس را بدهم، کاری کنم که از فوتبالشان لذت ببرند و کاری کنم که من و همه پرتغالی‌ها از کیفیتی که دارند، لذت ببریم. آن‌ها هر کدام به دلایل مختلفی اینجا هستند و اکنون ما باید از لحظه لذت ببریم، چون فرصت‌هایی مانند این اغلب برای همه پیش نمی‌آید. باید این را بدانیم که حضور در تیم ملی یک لحظه فوق‌العاده در دوران حرفه‌ای ماست."

دیدگاه‌ها