کد خبر : 2076158 | 20 مهر 1403 ساعت 20:04 | 8.4K بازدید | 13 دیدگاه

جوکوویچ: از خداحافظی‌‌ نادال شوکه‌ام‌

نواک جوکوویچ، تنیسور صربستانی، می‌گوید از تصمیم خداحافظی‌‌ رافائل نادال شوکه است.

جوکوویچ: از خداحافظی‌‌ نادال شوکه‌ام‌

به گزارش "ورزش سه"، پایان نسل طلایی تنیس روز به روز نزدیک‌تر می‌شود. اول راجر فدرر بود، بعد اندی موری و حالا نوبت رافائل نادال است. نسلی از تنیسورها که به علاقه‌مندان به این رشته فرصت تماشای بهترین دوئل‌های ورزشی را برای بیش از یک دهه داده‌اند و از این جمع تنها نواک جوکوویچ صربستانی باقی مانده که همچنان در حال فعالیت است.

جوکوویچ پس از پیروزی بر منسیک در مرحله یک چهارم نهایی مسترز شانگهای، اعلام کرد که خبر بازنشستگی نادال او را غافلگیر کرده است.

جوکوویچ گفت: "ما می‌دانستیم که لحظه بازنشستگی او دیر یا زود از راه می‌رسد، اما در عین حال تکان‌دهنده بود و ناراحت کننده است که مشکلات جسمانی دیگر اجازه نمی‌دهد او به طور مداوم در سطح بالایی بازی کند.

این خبر تلخی برای دنیای تنیس و به طور کلی جهان ورزش است. رافا الهام بخش میلیون‌ها کودک در سراسر جهان است، بنابراین او می‌تواند به حرفه خود بسیار افتخار کند."

2093658

جوکوویچ درباره رقابت با نادال گفت: "این برای من کمی طاقت‌فرساطت، نمی‌دانم به چه چیزی فکر کنم. من هنوز از رقابت کردن لذت می‌برم اما بخش بزرگی از لذت را در رقابت با فدرر و نادال به دست می‌آوردم. او بزرگترین رقیب من بوده، کسی که بیشترین تاثیر را در دوران حرفه‌ای من داشته است."

دیدگاه‌ها