کد خبر : 2076146 | 20 مهر 1403 ساعت 18:47 | 5.9K بازدید | 20 دیدگاه

باخت میلیمتری فرجی مقابل نفر سوم دنیا از چین

نوجوان ايرانى برای غول کشی یک امتیاز کم آورد

بنیامین فرجی با خلق یک شگفتی دیگر تنها یک امتیاز فاصله داشت، اما نفر سوم دنیا در یک بازی نزدیک ۳ بر ۲ نوجوان ۱۴ ساله ایرانی را شکست داد.

نوجوان ايرانى برای غول کشی یک امتیاز کم آورد

به‌گزارش "ورزش سه"، در مرحله ۱/۳۲ پایانی مسابقات انفرادی قهرمانی بزرگسالان آسیا، بنیامین فرجی، نابغه نوظهور پینگ پنگ دنیا، از ايران به مصاف لین شیدونگ نفر سوم رتبه‌بندی دنیا از چین رفت و با یک نمایش خیره کننده ۳ بر ۲ و در لحظات پایانی مغلوب این حریف قدرتمند چینی شد. 

فرجی که که در مسابقات تیمی، وانگ چوکینگ نفر اول رتبه‌بندی دنیا و نفر اول تیم ملی چین را شکست داده بود، این بار با تسلط کامل و اعتماد به نفس به مصاف لین شیدونگ نفر دوم تیم ملی چین رفت و در آستانه دومین شگفتی مسابقات قهرمانی آسیا از این حریف شکست خورد. 

فرجی در گیم نخست این بازی ۱۳ بر ۱۱ پیروز شد، در ادامه و در گیم دوم، بازی با نتیجه ۱۱ بر ۸ به سود نابغه ایرانی دنیای پینگ پنگ ادامه یافت تا بازی ۲ بر صفر به سود فرجی جریان پیدا کند. در گیم سوم و چهارم این بازی، حریف چینی توانست نبض بازی را در دست بگیرد و با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۳ فرجی را شکست داد و نتیجه دو بر دو مساوی شد.

2093630

در گیم سرنوشت ساز و حساس پنجم، فرجی از همان ابتدا پیش افتاد و در حالی که ۴ بر ۱ از حریف نامدار خود پیش بود، سرمربی چین را وادار به گرفتن وقت استراحت کرد، پس از وقت استراحت بازی بازهم به سود فرجی پیش رفت و این نوجوان ایرانی بود که ۹ بر ۳ از حریف خود پیش بود تا اینکه شیدونگ چینی ۶ امتیاز پیاپی گرفت و بازی ۹ بر ۹ مساوی شد، فرجی در گرفتن امتیاز دهم از لین شیدونگ قهرمان مسابقات گرند اسمش چین پیش افتاد و تنها یک امتیاز تا انفجار سالن مسابقات و پیروزی تاریخی فاصله داشت که تجربه حریف چینی به کمک این بازیکن آمد و بازی برابر شد. در ادامه بازی تا امتیاز ۱۵ پایاپای پیش رفت تا سرانجام نفر سوم رتبه‌بندی دنیا دو امتیاز پی در پی گرفت و ۱۷ بر ۱۵ بازی را به سود خود به پایان رساند و توانست نوجوان ایرانی را شکست دهد و مانع ادامه ماجراجویی فرجی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا شود.

رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی آسیا از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه در آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

دیدگاه‌ها