کد خبر : 2076145 | 20 مهر 1403 ساعت 18:43 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که پیش‌بینی‌ها را به سخره گرفت!

چادرملو اردکان بر خلاف پیش‌بینی‌ها لیگ برتر والیبال ایران را به بهترین شکل شروع کرد.

تیمی که پیش‌بینی‌ها را به سخره گرفت!

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال چادر ملو اردکان با سرمربی‌گری علیرضا طلوع کیان قرار بود با یک تیم کهکشانی وارد لیگ برتر والیبال ایران شود که به یک باره با تصمیم مدیران این باشگاه در کم کردن بودجه، همه چیز عوض شد و با یک تیم تقریبا جوان پا به مسابقات گذاشتند.

آنها در هفته اول توانستند در یک بازی جذاب و با نتیجه سه بر دو مقابل پاس گرگان به برتری برسند و روز چهارشنبه نیز به راحتی هر چه تمام‌تر و با نتیجه سه بر صفر مقابل مس رفسنجان پیروز شدند.

شاید کمتر کسی پیش‌بینی می‌کرد که تیم چادرملو اردکان که حتی تا آستانه منحل شدن هم پیش رفت بتواند در پایان هفته دوم، با دو پیروزی در رتبه دوم جدول باشد، اما علیرضا طلوع کیان، سرمربی این تیم که سال‌هاست به عنوان مربی و آنالیزور در لیگ فعالیت می‌کند، تا اینجا به خوبی توانسته تیمش را هدایت کند.

علیرضا شاه علی، قطر پاسور، امیر حسین توخته، سرعتی زن،‌ مصطفی نجفی و محمدرضا رحمانی، قدرتی زن و یک پاسور جوان و آینده‌دار به نام فاروق گوکجلی، ستاره‌های این تیم در هفته دوم بودند.

آنها هفته سوم میزبان صنعتگران امید تهران هستند و این بهترین فرصت است تا با کسب سومین پیروزی جایگاه خود را در بالای جدول مستحکم‌تر کند.

دیدگاه‌ها