کد خبر : 2076142 | 20 مهر 1403 ساعت 18:29 | 8.4K بازدید | 18 دیدگاه

الخلیفی دیگر به امباپه فکر نمی‌کند: هیچ صحبتی ندارم

ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، علاقه‌ای به صحبت درباره ماجرای حقوقی با کیلیان امباپه، مهاجم رئال مادرید، ندارد.

الخلیفی دیگر به امباپه فکر نمی‌کند: هیچ صحبتی ندارم

به گزارش "ورزش سه"، ناصر الخلیفی علاقه‌ای به صحبت در مورد کیلیان امباپه در بحبوحه کشمکش حقوقی با بازیکن رئال مادرید ندارد.

امباپه که در سال 2017 از موناکو به پاری سن ژرمن پیوست، در طول مدت حضورش در این باشگاه برای آن‌ها ستاره ارزشمندی به حساب می‌آمد‌. با این حال، از زمان انتقال او به رئال مادرید به عنوان بازیکن آزاد، روابط بین کاپیتان فرانسه و قهرمان لیگ یک فرانسه شکرآب شد.

یکی از دلایل آن اختلاف حقوقی بین باشگاه و بازیکن بر سر دستمزدها و پاداش‌های پرداخت نشده از فصل 24-2023 است که طبق گزارش‌ها به مبلغ 55 میلیون یورو می‌رسد.

پروژه پاری سن ژرمن تحت هدایت الخلیفی و لوئیس انریکه احتمالاً پس از جدایی امباپه با مشکل مواجه شده چون این باشگاه نتوانسته برای انتخاب جانشین این بازیکن 25 ساله، ستاره بزرگی را جذب کند.

2093622

در جریان کنگره اتحادیه باشگاه‌های اروپا (ECA)، از الخلیفی در مورد اختلافات بین باشگاه و امباپه سوال شد اما این مدیر قطری پاسخ بسیار معمولی‌ای داشت.

الخلیفی گفت: "من دوست ندارم در مورد بازیکنانی صحبت کنم که در تیم من نیستند، ترجیح می‌دهم روی کسانی که هستند، تمرکز کنم."

در غیاب امباپه، پاری سن ژرمن با کمی افت در لیگ فرانسه مواجه شده است. آن‌ها با دو امتیاز کمتر از موناکوی صدرنشین در رده دوم قرار دارند و آخر هفته آینده در خانه استراسبورگ به میادین باز می‌گردند.

دیدگاه‌ها