کد خبر : 2076139 | 20 مهر 1403 ساعت 18:03 | 26K بازدید | 43 دیدگاه

این موقعیت دیگر نصیب ماشاریپوف نمی‌شود

هافبک تیم ملی ازبکستان فرصت سوزی عجیبی در بازی با ایران انجام داد.

این موقعیت دیگر نصیب ماشاریپوف نمی‌شود

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بهترین بازیکنان ازبکستان در مصاف با ایران جلال‌الدین ماشاریپوف بود. او در این بازی عملکرد مثبتی داشت و در موقعیت‌سازی‌های تیمش موثر بود و اگر خوش شانس بود یا دقت بیشتری داشت شاید گل هم زده بود.

هافبک کلیدی تیم ملی ازبکستان که به لطف بازی در استقلال تهران با فضای فوتبال ایران بیگانه نیست، تسلط خوبی بر شرح وظایفش داشت و به همین دلیل در حملاتی که ازبک‌ها روی دروازه ایران ظاهر شدند، رد پای ماشاریپوف هم دیده می‌شد.

بازی بدون گل تمام شد تا اخراج صالح حردانی در دقیقه 57 را بتوان مهمترین اتفاق این مسابقه دانست. لحظاتی پس از این اخراج یعنی در دقیقه 63 جلال‌الدین ماشاریپوف بهترین شانس گلزنی خود را از دست داد. او که طراحی حمله از جناح چپ محوطه جریمه ایران را سازماندهی کرده بود، پس از پاس به هم‌تیمی خود وارد محوطه ایران شد، روی توپ ارسالی با ضربه سر اثر گذاشت و آن را به شومورودوف رساند و کاپیتان ازبک‌ها با پاس توپ را به ماشاریپوف رساند و در حالی که روی این بازیکن مزاحمت چندانی وجود نداشت، ضربه او به شکلی خطرناک از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

حسرت عمیق جلال‌الدین ماشاریپوف بعد از این موقعیت سوزی تصاویری جالب را به قاب دوربین‌ها هدیه داد. شاید ماشاریپوف خبر داشت که تا سوت پایان بازی قرار نیست چنین موقعیتی نصیب او و تیمش شود.

2093615
2093613
2093614

با همه این‌ها آمادگی او در این بازی حتما استقلالی‌ها را خوشحال کرد، چرا که پیش از این هم آبی‌ها برای ادامه لیگ و دو دیدار مهم این تیم مقابل ذوب آهن و النصر حساب ویژه‌ای روی این بازیکن داشتند و حالا می‌توانند با خیال راحت‌تری او را در اختیار داشته باشند.

دیدگاه‌ها