کد خبر : 2076138 | 20 مهر 1403 ساعت 18:01 | 25.1K بازدید | 34 دیدگاه

آینده او در بایرن است

پیغام برای بارسا: نظر کیمیش عوض شد

جاشوا کیمیش که بارسا را علاقه‌مند به خود می‌بیند، تصمیمش برای جدایی از بایرن عوض شده و حالا در آستانه تمدید قرارداد است.

پیغام برای بارسا: نظر کیمیش عوض شد

به گزارش "ورزش سه"، جاشوا کیمیش، هافبک بایرن، که در ماه ژوئن قراردادش به پایان می‌رسد، یکی از بازیکنان مدنظر باشگاه بارسلونا است، ولی به نظر می‌رسد قراردادش را تمدید خواهد کرد.

کیمیش یکی از پرطرفدارترین بازیکنان در بازار تابستان آینده است چون قراردادش به اتمام می‌رسد و به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود. یک هافبک باکیفیت و بزرگ که آرزوی بسیاری از تیم‌هاست. در تابستان امسال بارسا سخت به دنبال او بود، اما این انتقال ممکن نبود. در شروع فصل برنال به عنوان هافبک دفاعی ظهور کرد، ولی به دلیل مصدومیت رباط صلیبی دور از میادین ماند. در حال حاضر نیز مارک کاسادو توانسته رضایت فلیک را جلب کند، ولی بارسا همچنان کیمیش را زیر نظر دارد هرچند پیغام‌هایی که از آلمان به بارسا می‌رسد خوشایند نیست.

صرف نظر از علاقه بارسا به نظر می‌رسد که آینده کیمیش چرخشی رادیکالی داشته است. چیزی که در ابتدای فصل یک جدایی تمام عیار به نظر می‌رسید و گفته می‌شد او پس از 10 فصل حضور در بایرن، این باشگاه را ترک کند، اکنون نظرش عوض شده است.

2093612

به گزارش روزنامه بیلد، کیمیش پس از دریافت پیشنهاد تمدید جدید با دستمزد بالاتر، در تصمیم خود تجدید نظر کرده، به خصوص که فصل بعد ممکن است کاپیتان شماره یک نیز باشد. هافبک آلمانی که به عنوان دفاع راست نیز کار می‌کند، مهره کلیدی برای ونسان کمپانی، سرمربی جدید است و او نقش مهمی در تغییر عقیده این بازیکن داشته است.

کیمیش فصل جاری در 6 بازی در بوندسلیگا، دو بازی در لیگ قهرمانان اروپا و یک بازی در جام حذفی آلمان 90 دقیقه کامل بازی کرده است.

دیدگاه‌ها