کد خبر : 2076135 | 20 مهر 1403 ساعت 17:35 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

با نجات یک زن در بزرگراه؛

بازیکن منفور ماینتس در نقش ابرقهرمان!

دومینیک کوهر، مدافع ماینتس، با اقدام به موقع مانع از مرگ یک زن در بزرگراه شد.

بازیکن منفور ماینتس در نقش ابرقهرمان!

به گزارش "ورزش سه"، او اخیراً در زمین باعث شد طرفدارانش ناراحت شوند، اما خارج از زمین، او اکنون یک قهرمان است. دومینیک کوهر از ماینتس، پس از خطای خشن روی الیاس سعد، بازیکن سنت پائولی، پنجمین کارت زرد خود را در ششمین بازی فصل بوندس‌لیگا دریافت کرد.

در هفته‌های قبل، این بازیکن که اغلب خطاهای زیادی انجام می‌دهد و در مجموع 93 کارت زرد در بوندس‌لیگا دریافت کرده، حواشی زیادی داشت، اما ناگهان او به چهره محبوب تبدیل شده و اکنون برای طرفدارانش یک قهرمان است.

حوالی ساعت 9 شب چهارشنبه، کوهر در اتومبیل خود در اتوبان A60، یک زن مسن را پیدا کرد که نیاز به درمان داشت. کوهر به سایت SWR گفت: "این برای من عجیب به نظر می‌رسید، بنابراین دور زدم و دوباره از همان جا عبور کرد. زنی را دیدم که روی دراز کشیده بود."

این بازیکن 30 ساله این زن را به نزدیک‌ترین محل استراحت رساند و با پلیس تماس گرفت. سپس کوهر به همراه مأموران و پزشکان به این زن کمک کرد. مشخص نبود که اگر کوهر او را پیدا نمی‌کرد، زنده می‌ماند یا خیر.

2093604

طبق اطلاعات پلیس این زن قبلاً مفقود شده بود و در وضعیت اضطراری قرار داشت. اما گفته می‌شود که او اکنون وضعیت بهتری دارد و کوهر در یک تماس تلفنی شخصی متوجه این موضوع شد.

ستاره بوندسلیگا به SWR گفت: "وقتی می‌شنوید که این زن در حال حاضر خوب است، من را خوشحال می‌کند."

بازیکن ماینتس در راه بازگشت از یک مسابقه خیریه به نفع کودکان مبتلا به بیماری سرطان بود و در یک شب برای بار دوم یک کار خیر انجام داد.

دیدگاه‌ها