کد خبر : 2076132 | 20 مهر 1403 ساعت 17:26 | 16.6K بازدید | 14 دیدگاه

سیاوش: باید یک و نیم ماه گذشته را جبران کنم

سیاوش یزدانی به اردوی سپاهان بازگشته، ولی می‌گوید هنوز از نظر بدنی شرایط مساعدی ندارد.

سیاوش: باید یک و نیم ماه گذشته را جبران کنم

به گزارش "ورزش‌ سه"، با شروع رقابت‌های لیگ برتر یک حاشیه پیرامون باشگاه سپاهان درباره سیاوش یزدانی ایجاد شد و این مدافع به دلیل برخی مسائل انضباطی از سوی ژوزه مورایس در اختیار باشگاه قرار گرفت.

دوری یزدانی از تمرینات و مسابقات سپاهان تا همین چند هفته پیش ادامه پیدا کرد تا اینکه سرانجام در مصاف با استقلال تاجیکستان به فهرست نفرات تیم راه پیدا کرد و پیروزی پر گل در لیگ قهرمانان آسیا از روی نیمکت تماشا کرد.

یزدانی که حالا در انتظار بازگشت به مسابقات و بازی برای سپاهان است، صبح امروز یکی از بازیکنانی بود که در بازی خیراخواهانه به نفع کودکان کار در اصفهان حضور داشت و در پایان این دیدار نمادین گفتگوی کوتاهی با خبرنگاران درباره این مسابقه داشت که در بخشی از آن به وضعیت خود پس از بازگشت به تمرینات هم صحبت کرد.

یزدانی در این باره و اینکه در طول این مسابقه خیلی به خودش از نظر بدنی فشار وارد کرده، گفت: «من نسبت به بقیه بیشتر فشار می‌آوردم. یک ماه و نیم به دلایلی سر تمرینات نبودم و بدنم عقب بود. باید آن یک ماه و نیم را جبران کنم و به خاطر همین بیشتر از سایر بچه‌ها فشار آوردم.»

سپاهان پس از پایان رقابت‌های فیفادی خیلی زود باید خودش را مهیای حضور در مسابقات لیگ برتر و مصاف با نساجی در فولادشهر کند و بلافاصله عازم امارات می‌شود تا با شارجه مصاف دهد. به دلیل فشردگی بازی‌ها سیاوش یزدانی می‌تواند امیدوار باشد که خیلی زود بار دیگر شانس بازی در قلب خط دفاعی طلایی پوشان را به دست بیاورد و به همین دلیل این روزها با جدیت بیشتر در حال آماده کردن خود از نظر بدنی برای رسیدن به سایر بازیکنان و رقابت با آنها است.

دیدگاه‌ها