کد خبر : 2076131 | 20 مهر 1403 ساعت 17:24 | 23.4K بازدید | 12 دیدگاه

جان استونز در وضعیت 2020

گواردیولا بازیکن محبوبش را فراموش کرد

جان استونز که سال‌ها در ایده‌های پپ گواردیولا نقش مهمی داشت، این فصل بدترین شرایط 4 سال اخیر خود را تجربه می‌کند.

گواردیولا بازیکن محبوبش را فراموش کرد

به گزارش "ورزش سه"، جان استونز در این فصل تنها سه بازی را از ابتدا شروع کرده و در پنج بازی روی نیمکت بوده است. به عبارتی او از برنامه‌های این فصل پپ گواردیولا به نوعی خارج شده و این در نوع خود عجیب است.

مصدومیت رودری دری را به روی استونز باز کرد و نام او به عنوان یکی از گزینه‌ها برای‌ هافبک دفاعی مطرح شد با این حال، واقعیت این است که جان استونز در این فصل به سختی نقش اصلی را در سیتی بازی می‌کند.

شروع تنها در سه بازی و در برابر رقبای سطح پایین‌تر (واتفورد، برنتفورد و اسلوان براتیسلاوا) و در پنج بازی دیگر هم از روی نیمکت شروع کرده است. او در مجموع 328 دقیقه در زمین بوده ( 40 دقیقه مقابل ایپسویچ تاون، 84 دقیقه مقابل برنتفورد، 12 دقیقه مقابل آرسنال، 90 دقیقه مقابل واتفورد، 12 دقیقه مقابل فولام) و همگی به عنوان مدافع میانی. او در مقابل توپچی‌ها، گلی را به ثمر رساند که بازی را در ورزشگاه اتحاد به تساوی کشاند. این بهترین اثرگذاری فصل او بوده است.

پپ گواردیولا روی روبن دیاز و مانوئل آکانجی به عنوان زوج دفاع میانی حساب می‌کند و برای خط میانی به کواچیچ، گوندوگان، ریکو لوئیس یا حتی متئوس نونز اعتماد دارد. استونز با این وجود همچنان به تیم ملی انگلیس دعوت می‌شود. مهمتر بودن در تیم ملی نسبت به باشگاهش.

2093590

با این حال، استونز اصرار دارد که بلوغ کافی برای مقابله با این وضعیت را دارد و قبلاً در گذشته نیز آن را تجربه کرده است: «من قبلاً هم در این موقعیت بوده‌ام، جایی که واقعاً در بازی‌های زیادی به میدان نمی‌رفتم، اما هنوز می‌دانم که چقدر مهم هستم و می‌دانم که نباید ناامید شوم و باید در کنار تیم باشم.»
اشاره استونز به سال 2020 است که او با سخت‌ترین سال زندگی حرفه‌ای خود روبرو شد، ولی توانست این وضعیت را تغییر بدهد. برای او فصل 25-2024 نیز همینطور خواهد بود؟

2093591

دیدگاه‌ها