کد خبر : 2076130 | 20 مهر 1403 ساعت 17:08 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

دوست دارم او را ببینم و بپرسم چرا؟

قرارداد کلوپ شوکه‌کننده و غم‌انگیز بود!

دو روز پس از امضای قرارداد یورگن کلوپ با ردبول، این خبر همچنان بحث برانگیز است. کوین گروسکروتز، نیز به این اقدام مربی سابق خود واکنش نشان داد.

قرارداد کلوپ شوکه‌کننده و غم‌انگیز بود!

به گزارش "ورزش سه"،کوین گروسکروتز احتمالا موفق‌ترین دوران خود را به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای با یورگن کلوپ سپری کرد. این دو به مدت شش سال در بروسیا دورتموند باهم کار کردند و دو قهرمانی بوندسلیگا و یک جام حذفی را به دست آوردند. او تقریباً تمام 176 بازی خود در بوندسلیگا برای بروسیا دورتموند را زیر نظر کلوپ انجام داد و با رفتن کلوپ به لیورپول او نیز از دورتموند جدا شد و بعدها برای اشتوتگارت، گالاتاسرای و دارمشتات بازی کرد. کوین 6 بازی ملی نیز در کارنامه دارد.

 هنگامی که روز چهارشنبه انتقال کلوپ به ردبول اعلام شد، گروسکروتز هم مانند بسیاری دیگر از هواداران فوتبال غافلگیر شد.

او در پادکست "Viertelstunde Fußball گفت: «از خواب بیدار شدم و 30 پیام در تلفن همراهم داشتم و به خودم گفتم یعنی چه اتفاقی افتاده است؟ من هم فکر می‌کردم در خواب هستم، سپس امیدوار بودم که این خبر جعلی باشد. اما دو ساعت بعد واقعاً رسمی شد.»

گروسکروتز ادامه داد: «این خبر یک شوک بود و بسیار غم انگیز است. به نوعی هنوز آن را به طور کامل هضم نکرده‌ام. با این حال، کلوپ همیشه دوست من خواهد بود. خیلی دوست دارم به او بگویم، دقیقاً در مورد این موضوع چه فکری می‌کرد؟ وقتی همدیگر را ملاقات کنیم، به او می‌گویم که تصمیم بدی بود و نباید چنین کاری انجام می‌داد.»

گروسکروتز در پایان گفت: «به عنوان یک هوادار دورتموند، هرگز نمی‌خواهم او را دوباره در سیگنال ایدونا پارک ببینم، اما من بسیار مدیون او هستم و همیشه از او سپاسگزار خواهم بود.»

دیدگاه‌ها