کد خبر : 2076129 | 20 مهر 1403 ساعت 17:04 | 24K بازدید | 96 دیدگاه

تصمیم بزرگ فرانس فوتبال:

برنده توپ طلا قرار است غافلگیر شود!

فرانس فوتبال تا لحظه آخر مراسم بهترین‌های امسال اسامی برندگان را مخفی نگه می‌دارد.

برنده توپ طلا قرار است غافلگیر شود!

به گزارش "ورزش سه"، در سالی که رقابت برای جایزه توپ طلا خیلی زود به اوج رسیده، پیچ و تاب جدیدی به روند معرفی برنده اضافه شده تا به هیجان انتخاب بازیکن نهایی افزوده شود.

بر اساس گزارش‌ ماریو کورتگانا، خبرنگار اتلتیک، در قوانین بازنگری شده مراسم توپ طلا، تنها پس از اعلام برنده، فرانس فوتبال با برندگان این جایزه معتبر مصاحبه می‌کند.

این یک تغییر بزرگ در این مراسم است، چون برندگان جوایز مجله فرانسه در واقع خودشان از طریق مصاحبه قبل از از مراسم متوجه عناوینی که کسب کرده بودند، می‌شدند.

بنابراین اکنون، برنده تنها زمانی که پاکت نامه در مراسم باز شود، از نتیجه باخبر می‌شود. این تصمیم جالب سطح جدیدی از انتظار و هیجان را به این رویداد اضافه می‌کند.

2093586

به عقیده بسیاری از کارشناسان وینیسیوس جونیور پس از نقش آفرینی در کسب دوگانه رئال مادرید در فصل گذشته، گزینه مورد علاقه فعلی برای دریافت توپ طلاست. او به عنوان بخش مهمی از قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ، در فهرست نهایی 30 بازیکن کاندید دریافت توپ طلای مردان است.

وینیسیوس شانس برابری با سایر گزینه‌ها دارد و یکی دیگر از مدعیان این جایزه، رودری است‌. این هافبک اسپانیایی که با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، پس از قهرمانی اسپانیا در یورو 2024 هم به عنوان بهترین بازیکن تورنمنت انتخاب شد.

جود بلینگام، هافبک رئال مادرید، که اولین فصل درخشان خود را با لوس بلانکوس تجربه کرد، به عنوان یکی دیگر از ‌شانس‌های توپ طلا معرفی می‌شود. اگرچه دنی کارواخال هم مانند رودری مصدوم شده، اما به واسطه درخشش در رئال و قهرمانی در یورو یکی دیگر از بازیکنان کهکشانی‌هاست که شانس خوبی برای توپ طلا دارد‌‌.

مراسم توپ طلای 2024 روز دوشنبه 28 اکتبر در تئاتر دو شاتله پاریس برگزار می‌شود. این شصت و هشتمین دوره اهدای این جایزه خواهد بود که توسط یوفا در سال 2024 برگزار می‌شود و فرانس فوتبال سیستم رای‌گیری را مانند گذشته حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها