کد خبر : 2076125 | 20 مهر 1403 ساعت 16:16 | 4.4K بازدید | 14 دیدگاه

پالمر و مارسکا: بهترین‌های ماه لیگ برتر

انزو مارسکا و کول پالمر از چلسی به عنوان مربی و بازیکن ماه لیگ برتر انگلیس انتخاب شدند.

پالمر و مارسکا: بهترین‌های ماه لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، انزو مارسکا به عنوان مربی ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد. مارسکا پس از کسب سه برد و یک تساوی در دومین ماه مربی‌گری خود در انگلیس به عنوان مربی ماه انتخاب شد.

پس از تساوی 1-1 مقابل کریستال پالاس، تیم مارسکا در خارج از خانه مقابل بورنموث و وستهام برنده شد و با برتری 4-2 مقابل مقابل برایتون ماه را به پایان رساند.

این مربی 44 ساله در رقابت با میکل آرتتا، اونای امری، مارکو سیلوا و آرنه اشلوت این جایزه ارزشمند را به دست آورد.

مارسکا تنها برنده این ماه نبود و کول پالمر هم به عنوان بازیکن ماه سپتامبر انتخاب شد. پالمر ماه گذشته طی چهار بازی 5 بار گلزنی و یک پاس گل ارسال کرد.

چهار گل او در یک بازی درخشان طی 21 دقیقه مقابل برایتون به ثمر رسید و او به اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که در نیمه اول یک بازی لیگ برتر، چهار بار گلزنی می‌کند.

2093580

علاوه بر این، پالمر همچنین یک پاس گل در تساوی 1-1 مقابل کریستال پالاس ارسال کرد و یک گل در پیروزی 3-0 مقابل وستهام به ثمر رساند. پالمر برای دومین بار جایزه بازیکن ماه انگلیس را دریافت کرد که اولین بار در آوریل 2024 به دست آمده بود.

جایزه بهترین گل ماه لیگ برتر هم به جان دوران رسید که در جریان پیروزی دراماتیک 3-2 استون ویلت مقابل اورتون به ثمر رسید.

دوران به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه 76 یک شوت زد که نتیجه را به 2-0 به نفع تیمش کرد.

این بازیکن 20 ساله کلمبیایی با رای طرفداران و کارشناسان جایزه بهترین گل ماه را دریافت کرد. او اولین بازیکن ویلا است که پس از دنی اینگز در ماه آگوست 2021، جایزه بهترین گل ماه را دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ها