کد خبر : 2076121 | 20 مهر 1403 ساعت 15:55 | 17.7K بازدید | 35 دیدگاه

اقدامات قانونی لیگ برتری‌ها برای درخواست خسارت

لابی علیه سیتی: پپ یک روز خوش هم ندارد!

باشگاه‌های لیگ برتر از حالا و قبل از مشخص شدن رای دادگاه، اقداماتی را شروع کرده‌اند که از منچسترسیتی خسارت مالی دریافت کنند.

لابی علیه سیتی: پپ یک روز خوش هم ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه «تلگراف» گزارش داده است که باشگاه‌های انگلیسی، در انتظار مشخص شدن نتیجه دادگاه 115 تخلف مالی منچسترسیتی، ممکن است "اقدامات قانونی برای درخواست خسارت را آغاز کنند."

در حالی که منچسترسیتی اخیرا پس از آنکه یک دادگاه داوری برخی از قوانین مربوط به حمایت مالی (APT) را غیرقانونی اعلام کرد، پیروزی نسبی‌اش در نبرد قانونی‌ علیه لیگ برتر را جشن می‌گیرد، رقبای این تیم در لیگ برتر شروع به اقداماتی احتیاطی کرده‌اند.

2093572

این روزنامه بریتانیایی به‌طور اختصاصی گزارش می‌دهد که ادعاهای نقض قرارداد معمولاً دارای مهلت شش ساله هستند و با توجه به اتهامات نقض قوانین منچسترسیتی که در «روزنامه اشپیگل» در نوامبر ۲۰۱۸ مطرح شد، احساس می‌شود که باشگاه‌ها باید اقداماتی کنند تا حقوق خود را محفوظ نگه دارند. این در حالی است که محاکمه قرن فوتبال همچنان ادامه دارد و نتیجه تا اوایل سال میلادی 2025 اعلام نخواهد شد.

به عبارت دیگر، پس از آغاز بررسی بیش از ۱۰۰ اتهام علیه منچسترسیتی به خاطر بی‌نظمی‌های مالی و نقض فر پلی مالی لیگ برتر در اواسط سپتامبر، و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود نتیجه این بررسی اوایل ۲۰۲۵ اعلام شود، "باشگاه‌ها در حال دریافت مشاوره حقوقی در این زمینه هستند قبل از اینکه تصمیم بگیرند چگونه روند قضایی را ادامه دهند."

اگر کمیته مستقل به نفع لیگ برتر رأی دهد، "انتظار می‌رود منچسترسیتی از باشگاه‌های رقیب که حقوق خود را برای درخواست خسارت محفوظ نگه می‌دارند، ابلاغیه‌های قانونی دریافت کند."

2093571

همه چیز بستگی به تصمیم آن کمیته مستقل دارد. تلگراف توضیح می‌دهد که ادعای درخواست خسارت معمولاً زمانی ارسال می‌شود که یک طرف از وقوع حقایقی مطلع باشد که ممکن است به نقض قرارداد منجر شود، اما نیاز به زمان برای تحقیق و بررسی گزینه‌های خود دارد و در این میان می‌خواهد حقوق خود را نیز محفوظ نگه دارد.

به این ترتیب اقدامات قانونی رقبای سیتی نیز به مجازات‌های مختلف (جریمه‌های مالی، کسر امتیاز، اخراج از مسابقات یا پس گرفتن عناوین) که ممکن است منچسترسیتی متحمل شود، اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها