کد خبر : 2076118 | 20 مهر 1403 ساعت 15:41 | 15K بازدید | 20 دیدگاه

چین هنوز تسلیم نشده: برانکو می‌خواهد مبارزه کند!

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی چین، بازی مقابل اندونزی را یک مبارزه واقعی توصیف می‌کند که تاثیر زیادی در سرنوشت خودش و همچنین تیمش دارد.

چین هنوز تسلیم نشده: برانکو می‌خواهد مبارزه کند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی با اندونزی برای چین‌ که شرایط دشواری را تجربه می‌کند به معنای آغاز یک مبارزه واقعی است.

چین در مقابل استرالیا در گروه C مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا با نتیجه 1-3 شکست خورد. با این اوصاف، چین در سه بازی متوالی از دور سوم مرحله مقدماتی شکست خورده و اگر آخرین بازی مقابل کره جنوبی در مرحله دوم مقدماتی را هم در نظر بگیریم، 4 باخت متوالی داشته است.

با این حال اینطور به نظر می‌رسد که برانکو ایوانکوویچ، سرمربی چین، هنوز تسلیم نشده است. با وجود عملکرد ضعیف اخیر و انتقاد رسانه‌ها و افکار عمومی چین، نگرش مثبت او در نوع خودش عجیب است.

2093561

به گزارش رسانه چینی سوهو دات کام، ایوانکوویچ پس از بازی با استرالیا گفت: "چهار بازی اخیر مقابل کره، ژاپن، عربستان سعودی و استرالیا همگی رقابت‌هایی با بهترین تیم‌های آسیا بوده است. واقعا سخت بود. باید در تمام مسابقاتی که در آینده انجام می‌دهیم، بهتر عمل کنیم. با توجه به نتایج عربستان و استرالیا به نظر می‌رسد که بتوانیم امتیاز کسب کنیم.

هنوز هفت بازی باقی مانده است. هدف ما این است که در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم، به مرحله بعد صعود کنیم و همچنان به حضور در جام جهانی آمریکای شمالی و مرکزی امیدوار باشیم. به همین دلیل است که مبارزه واقعی در بازی با اندونزی آغاز می‌شود. برای کسب نتیجه بهتر باید سخت‌تر کار کنیم."

2093562

چین در چهارمین بازی دور سوم مرحله مقدماتی 15 اکتبر در چینگدائو به مصاف اندونزی خواهد رفت. اندونزی مقابل عربستان سعودی، استرالیا و بحرین به تساوی رسیده است. آن‌ها در آستانه پیروزی مقابل بحرین قرار داشتند، اما در وقت اضافه یک گل دریافت کردند که به تساوی رضایت دادند.

ایوانکوویچ درباره بازی با اندونزی گفت: "اندونزی تیم قدرتمندی است که بازیکنان لژیونر زیادی دارد و بیشتر در هلند و بلژیک بازی می‌کنند. نمی‌توانیم آن‌ها را دست کم بگیریم. ما باید به اندازه کافی برای پیروزی در بازی بعدی آماده شویم و قدرت تهاجمی خود را نشان دهیم‌."

دیدگاه‌ها