کد خبر : 2076117 | 21 مهر 1403 ساعت 02:22 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

در همه ورزشگاه هو می‌شدم

فوتبالم نابود شد: مجبور شدم از فرانسه فرار کنم

متئو والبوئنا از دلایل رفتنش از فوتبال فرانسه و بازی در لیگ قبرس و یونان و نیز پرونده جنجالی‌اش با کریم بنزما حرف زد.

فوتبالم نابود شد: مجبور شدم از فرانسه فرار کنم

به گزارش "ورزش سه"، بازیکن سابق مارسی و تیم ملی فرانسه، همچنان به بازی برای تیم تازه صعود کرده آتناس کالیته در لیگ برتر یونان ادامه می‌دهد.

در 40 سالگی، والبوئنا تصمیم گرفت پس از مدت کوتاهی بازی در قبرس، برای فوتبال به آتن بازگردد. او مدت‌هاست که از خانه دور بوده، اما همچنان از فوتبال لذت می‌برد و هنوز به بازنشستگی فکر نکرده است.

او به اکیپ گفت: «این یک باشگاه خانوادگی در حال توسعه است. قرار گرفتن در بالای جدول چالشی نخواهد بود، اما به همان اندازه هیجان‌انگیز است. سن فقط یک عدد است. لذت جسمی و روحی از فوتبال برای من هنوز وجود دارد. من همچنان آن آدرنالین را قبل از بازی دارم و تا وقتی این وضعیت ادامه داشته باشد، متوقف نخواهم شد.»

والبوئنا ادامه داد: «من نیاز داشتم که کمی فراموش شوم. در فرانسه من هدف شخصی و اول همه بودم و در همه ورزشگاه‌ها هو می‌شدم. فرار از فرانسه به من زندگی جدیدی داد. در خارج از کشور به داستان‌های غیر ورزشی شما اهمیت نمی‌دهند. من یک کار احمقانه کردم و فوتبالم ویران شد. قضیه من بهترین مثال است، اما چیزهای زیادی به من آموخت. رفتن از فرانسه به من اجازه داد رو به جلو بروم و ذهنی از فولاد برای خودم بسازم.»

2093559

اتهام اخاذی کریم بنزما از او به خاطر یک ویدیوی جنسی، ماجرایی بود که کل حرفه او را تیره کرد و هر دو از تیم ملی فرانسه کنار گذاشته شدند. در نهایت نیز بنزما محکوم نشد: «آن بدترین لحظه دوران حرفه‌ای من بود. برای من تیم ملی فرانسه همه چیز بود. مدت‌ها غمگین بودم. امروز دیگر از کسی کینه ندارم و در آرامش هستم. من چندی پیش دیدیه دشان را ملاقات کردم و ما در مورد فوتبال صحبت کردیم و در مورد چیزهای زیاد دیگر. او از دیدن من بسیار خوشحال شد. در حرفه‌ام گاهی اوقات کمی بیش از حد مغرور بوده‌ام. در فوتبال ما در دنیای شیرها زندگی می‌کنیم. در فرانسه، وقتی به شما یک برچسب می‌زنند، دیگر حذف آن دشوار است. افسوس، حرفه من می‌توانست مانند ژیرو یا ریبری ارزشمند باشد.»

دیدگاه‌ها