کد خبر : 2076111 | 20 مهر 1403 ساعت 15:30 | 6.2K بازدید | 2 دیدگاه

لحظه‌شماری برای دوئل جذاب درک-هادی

چوپان قبل از مسترالمپیا ساندو‌ را فتح کرد!(عکس)

به نظر می‌رسد جنگ قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ بازهم بین درک لانسفورد و هادی چوپان خواهد بود.

چوپان قبل از مسترالمپیا ساندو‌ را فتح کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بامداد شنبه به وقت تهران رقابت مقدماتی دسته اوپن مسترالمپیا با حضور ستاره‌های کنونی پرورش اندام جهان آغاز خواهد شد. جایی که به گفته کارشناسان بار‌ دیگر‌ رقابت اصلی بین هادی چوپان و درک لانسفورد خواهد بود.

شب گذشته کنفرانس مطبوعاتی ورزشکاران قبل از شروع رقابت‌ها برگزار شد که اتفاقات جالبی‌ را در‌ دل خود جای داده بود.

هادی چوپان که با روحیه‌ای بالا و با چهره‌ای خندان‌ در‌ این کنفرانس‌ حاضر شده بود، بدون اینکه پاسخی به برخی سوالات حاشیه‌ای بدهد، بار دیگر تاکید کرد با ورژنی به لاس وگاس رفته که هیچ رقیبی حتی نزدیکش هم‌ نشود و قهرمانی را برای دومین بار جشن بگیرد.

اما وقتی «سامسون داوودا»، ورزشکار‌ نیجریه‌ای و نفر سوم سال گذشته دسته اوپن، در حین کنفرانس لخت شد و فیگور‌ گرفت، هادی چوپان و درک لانسفورد حاضر نشدند به این کری خوانی او پاسخ دهند و رونمایی از ورژن بدنی خود را به رقابت روی استیج موکول کردند.

2093545

بعد از پایان کنفرانس هم در حالی که ورزشکاران قصد داشتند با ساندو (تندیس مخصوص قهرمان‌‌ مسترالمپیا) عکس بگیرند، هادی چوپان که ارتباط نزدیکی با سایر رقباش‌ دارد، اجازه نداد کسی نزدیک ساندو شود و خودش آن را در دست گرفت.

2093546

در نهایت همه علاقه‌مندان به پرورش اندام در سراسر جهان منتطر رونمایی از آمادگی بدنی هادی چوپان قهرمان سال ۲۰۲۲ و درک لانسفورد قهرمان سال ۲۰۲۳ مسترالمپیا که مدعیان اصلی قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۴ به شمار می‌روند، هستند. رقابت مقدماتی بامداد شنبه حدود ساعت ۴ و رقابت فینال بامداد یکشنبه حدود ساعت ۴ خواهد بود.

البته که به جز هادی چوپان در پرورش اندام، در رشته فیزیک حسین کریمی و در رشته فیزیک کلاسیک هم‌ وحید بادپی‌ را روی استیج المپیا ۲۰۲۴ خواهیم داشت.

2093547
2093548
2093549

دیدگاه‌ها