کد خبر : 2076109 | 20 مهر 1403 ساعت 15:18 | 7K بازدید | 1 دیدگاه

شکستی که ۲۹ امتیاز این ستاره را سوزاند

درخششی که پشت باخت تیم سپهر صدرا مشهد گم شد.

شکستی که ۲۹ امتیاز این ستاره را سوزاند

به گزارش "ورزش سه"، تیم والیبال سپهر صدرا مشهد در هفته دوم لیگ برتر والیبال ایران در خانه خود با نتیجه سه بر دو مغلوب گیتی پسند اصفهان شد تا دومین شکست خود را در لیگ برتر والیبال ایران تجربه کنند. 

 امیر حسینی، سرمربی این تیم که بر خلاف دوران بازیکنی‌اش در مربی‌گری دچار مشکل شده است حالا در حال تکرار عملکرد فصل پیش خود در تیم سایپا تهران است که باخت‌های پشت سر هم او با این تیم در نهایت باعث اخراج امیر حسینی از سایپا شد.

اما تیم سپهر صدرا مشهد همانند تیم سایپا نیست، در این تیم بازیکنانی حضور دارند که می‌توانند تیم خود را از بحران خارج کنند. یکی از آنها پوریا یلی، قطر پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران، است، او در بازی با گیتی پسند اصفهان توانست بیست و نه پوئن به دست آورد و با اختلاف نسبتاً زیاد با دیگر بازیکنان امتیاز آور ترین بازیکن میدان شود.

پوریا یلی با این درخشش، امیر حسینی و هوادارانش را امیدوار خواهد کرد که در هفته‌های پیش رو با تکرار این عملکرد، اولین پیروزی نماینده مشهد در لیگ برتر والیبال ایران را رقم بزند. البته پوریا یلی باید مراقب به رفتار خود باشد کارت قرمزهای او در اکثر مسابقات امتیازاتی مفت را به رقبایش داده است‌.

2093539

دیدگاه‌ها