کد خبر : 2076100 | 20 مهر 1403 ساعت 14:52 | 17.6K بازدید | 8 دیدگاه

نمایش ستایش برانگیز سعید عزت اللهی

بهترین بازیکن زمین تاشکند از ایران بود!

سعید عزت اللهی با نمایشی درخشان در دیدار با ازبکستان بهترین بازیکن این دیدار لقب گرفت.

بهترین بازیکن زمین تاشکند از ایران بود!

به گزارش "ورزش سه"، در هفتادویکمین بازی ملی، سعید عزت اللهی نمایشی ستایش برانگیز ارائه کرد و نشان داد که بعد از پایان مصدومیت به اوج آمادگی بازگشته است. او که در آخرین بازی تیم باشگاهی پیش از فیفا دی هم توانست از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند، در این بازی به عنوان تک هافبک دفاعی ایران، عملکردی استوار و محکم در بخش تدافعی و همچنین موثر در قسمت تهاجمی ارائه داد.

عزت اللهی در این بازی 21 کنش دفاعی از خود ثبت کرد که شامل 13 بازپس‌گیری توپ از بازیکنان ازبکستان است که یک رکورد برای او محسوب می‌شود. جالب اینکه هافبک دفاعی تیم ملی در دیداری که نقش انفرادی در این پست داشت و بازیکن دیگری را کنار خود نمی‌دید، از دو تلاش برای تکل، هر دو را به ثمر نشاند.

2093524

شماره شش تیم ملی همچنین در 13 دوئل شرکت کرد و در 9 تا به پیروزی رسید و موفق شد با آمار 70 درصد پیروزی در دوئل‌ها، مهاجمان حریف را ناکام بگذارد و سد دفاعی محکمی را برابر خط حمله حریف ایجاد کند.

سعید عزت در این بازی دو موقعیت هم خلق کرد که برای یک هافبک دفاعی آمار قابل اعتنایی محسوب می‌شود و جالب اینکه او بیشترین تعداد خلق موقعیت را هم در این بازی داشت.

او همچنین در آخرین دقایق بازی می‌توانست با ضربه سر دروازه حریف را باز کند، اما دروازه‌بان ازبکستان با واکنشی فوق‌العاده ضربه سر عزت اللهی را ناکام گذاشت و اجازه نداد که این توپ وارد دروازه حریف شود.

با این نمایش دلپذیر که شاید حتی یکی از بهترین نمایش‌های عزت اللهی هم بود، او از سوی وبسایت‌های داده‌پردازی فوتبال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

دیدگاه‌ها