کد خبر : 2076096 | 20 مهر 1403 ساعت 14:42 | 8.8K بازدید | 5 دیدگاه

هشدار کومان درباره وضعیت خطرناک دی‌یونگ

رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند، نگران وضعیت مصدومیت مچ پای فرانکی دی‌یونگ است و از بارسا می‌خواهد تا روی وضعیت این بازیکن ریسک نکنند.

هشدار کومان درباره وضعیت خطرناک دی‌یونگ

به گزارش "ورزش سه"، رونالد کومان در ماه‌های اخیر بارها درباره وضعیت جسمانی فرنکی دی یونگ هشدار داده است. او قبلاً در تابستان گفته بود که مصدومیتش بسیار جدی است و حالا دوباره اعلام کرده که با وجود بازگشت به بارسا، حالش خوب نیست و باید با احتیاط بیشتری در مورد او عمل کرد.

کومان درباره وضعیت دی‌یونگ گفت: "من هفته گذشته تلفنی با او صحبت کردم و با تمام احترامی که برایش قائلم، دی‌یونگ هنوز خیلی از وضعیت ایده‌آل دور است. او کمی بازی کرد و این کمی ترسناک بود. برایش سخت بود."

بارسا در تلاش بوده مشکلات مصدومیت مچ پای دی‌یونگ را برطرف کند و از طرفی از انجام عمل جراحی جلوگیری کرده است.

2093517

برنامه باشگاه این بود که در چند بازی بعدی به تدریج به او فرصت بازی بدهد تا بتواند در بازی با بایرن مونیخ و رئال مادرید در بهترین حالت خود باشد، اما کومان معتقد است که چنین چیزی امکان پذیر نخواهد بود‌

کومان که در تابستان شاکی بود بارسا موجب این مصدومیت شده، گفت: "فرانکی باید ریتم خود را پیدا کند و صددرصد آماده باشد و فکر می‌کنم هنوز کارهایی برای انجام دادن دارد."

کومان می‌خواست روشن کند که فرانکی دی‌یونگ برای دعوت شدن به اردوی تیم ملی هلند وضعیت مناسبی ندارد و در آینده نیز روی او حساب خواهد کرد، اما باید به خوبی پس از مصدومیت بهبود یابد و از عود کردن آن جلوگیری کند.

دیدگاه‌ها