کد خبر : 2076092 | 20 مهر 1403 ساعت 14:20 | 11.1K بازدید | 10 دیدگاه

لوکاکو علیه بلژیک: ناپولی مهم‌تر بود!

روملو لوکاکو می‌گوید به خاطر ناپولی تصمیم گرفته است به اردوی تیم ملی بلژیک نرود.

لوکاکو علیه بلژیک: ناپولی مهم‌تر بود!

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی بلژیک از سوی دومنیکو تدسکو برای وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر و رقابت‌های لیگ ملت‎‌های اروپا چند روز قبل اعلام شد و غیبت لوکاکو در این فهرست تعجب بسیاری را به همراه داشت و شایعات زیادی را درباره احتمال درگیری او با سرمربی این تیم مطرح کرد.

اما منابع نزدیک به تیم ملی بلژیک خبر داده بودند که این بازیکن تصمیم گرفته است تا پایان سال جاری میلادی از حضور در اردوی تیم ملی کشورش خودداری کند، چون می‌خواهد تمرکزش را روی ناپولی و درخشش در این تیم بگذارد و به همین دلیل این درخواست را از کادر فنی بلژیک مطرح کرده است.

حالا این بازیکن در گفتگو با TG1 این موضوع را تایید کرده و اظهار داشت: «من فکر کردم که بهتر است با تیمم بمانم و چنین تصمیمی در این بازه زمانی بهترین اتفاق برای من و ناپولی خواهد بود. فصل گذشته نتوانستم در تمرینات پیش فصل حضور داشته باشم و تاوان این اتفاق را دادم و نمی‌خواهم چنین اتفاقی بار دیگر تکرار شود.»

لوکاکو همچنین درباره همکاری دوباره با آنتونیو کونته گفت: «فکر می‌کنم همه می‌دانند که رابطه من با او چقدر خوب است. او به خوبی از گذشته من باخبر است و خانواده‌ام را می‌شناسد و همین تفاوت بزرگی را در تیم برای من رقم می‌زند و باعث می‌شود که شرایط بهتری داشته باشم.»

دیدگاه‌ها