کد خبر : 2076087 | 20 مهر 1403 ساعت 14:03 | 37K بازدید | 40 دیدگاه

امباپه در سوئد چه می‌کرد؟

خون فرانسه جوش آمد: شکار کیلیان در کلاب شبانه!

شب گذشته زمان بازی تیم ملی فرانسه اتفاقی رخ داد که می‌تواند برای کیلیان امباپه گران تمام شود.

خون فرانسه جوش آمد: شکار کیلیان در کلاب شبانه!

به گزارش "ورزش سه"، اگر رابطه کیلیان امباپه با فدراسیون فوتبال فرانسه و هواداران و افکار عمومی فرانسه از زمان تأیید انتقالش به رئال مادرید کمی دچار تنش شده بود و بحران به دلیل غیبت ناگهانی‌اش به دلیل مصدومیت در این فیفا دی تشدید نیز شد، ولتاژ این وضعیت روز جمعه به دلیل گزارشی که روزنامه سوئدی «آفتون‌بلادت» منتشر کرد، به شدت افزایش یافت.

در این گزارش تصاویری از مهاجم رئال در حال جشن و شادی در این کشور اسکاندیناوی منتشر شده است، در حالی که «فرانسه» مقابل رژیم اشغالگر (۱-۴) بازی می‌کرد.

این وضعیت بدون شک باعث بحث و تنش بیشتر در فرانسه خواهد شد، به ویژه پس از آنکه کوناته، هم‌تیمی کیلیان در تیم ملی، اظهار داشت که این بازیکن تحت فشار زیادی قرار دارد، فشاری که او را به مرز «بحران روانی» نزدیک می‌کند. این دفاعیات، مانند دفاع دیدیه دشان، پس از آن مطرح شد که امباپه به دلیل مشکلات جسمانی برای بازی‌های فرانسه مقابل رژیم اشغالگر و بلژیک در فیفا دی به خواسته خود دعوت نشد و پیشنهاد شد که او به ریکاوری خود در مادرید ادامه دهد.

«کیلیان امباپه در سوئد است. بله، درست خوانده‌اید»، این تیتر «آفتون‌بلادت» به خوبی همه چیز را توضیح می‌دهد.

2093501

فوق ستاره فرانسوی شب جمعه در دیسکوتک V واقع در استوره‌پلان ظاهر شد، این را روزنامه سوئدی در نسخه آنلاین خود گزارش کرد. این موضوع اهمیت کمتری داشت اگر سفر تفریحی مهاجم با بازی تیم ملی فرانسه همزمان نمی‌شد؛ بازی‌ای که او به بهانه مشکلات جسمانی‌ای که مطرح کرده بود، در آن شرکت نکرد و دیدیه دشان نیز قبول کرد که او در مادرید بماند تا بهبود یابد.

در گزارش ذکر شده یادآوری شده است که کیلیان امباپه به دلیل مصدومیت در بازی ملی برگزار شده در مجارستان غیبت داشت، اما درست وقتی که «خروس‌ها» بدون امباپه در حال بازی بودند، او در استکهلم ظاهر شد»

این نشریه جزئیات بیشتری از فرار کیلیان به سوئد اضافه کرده است: «گفته می‌شود مهاجم شب را در رستوران Chez Jolie در پایتخت سوئد گذرانده و سپس دیده شده که از آنجا با یک ون سیاه خارج می‌شود».

2093502

ایستگاه بعدی شبانه کیلیان در یک مکان تفریحی در استکهلم بود. «تاکسی امباپه و گروهش را از طریق یک پارکینگ به دیسکوتک V در استوره‌پلان برد. در باشگاه، برخی افراد امباپه را شناسایی کردند و گفته می‌شود که او قبلاً یک اتاق خصوصی رزرو کرده بود.»

در ادامه گزارش آمده است: «اینکه ستاره‌های ورزشی مهم دنیا در سوئد در موقعیت‌های غیرورزشی دیده شوند چندان رایج نیست.»

اگر مهاجم رئالی سعی داشت به طور ناشناس از حضور خود در سوئد لذت ببرد، موفق نشد. البته حداقل پیروزی فرانسه اهمیت غیبت او را کاهش داد. کیلیان حالا باید دعا کند فرانسه مقابل بلژیک در بازی روز دوشنبه نیز پیروز شود.

2093503

دیدگاه‌ها