کد خبر : 2076086 | 20 مهر 1403 ساعت 13:52 | 10K بازدید | 8 دیدگاه

نمایش عالی خرونیمو رویی در ماتورین

یک سیو شگفت‌انگیز: جای خالی دیبو حس نشد (عکس)

خرونیمو رویی که برابر ونزوئلا جای دیبو مارتینز را پر کرده بود، عالی کار کرد و یک مهار فوق‌العاده هم داشت.

یک سیو شگفت‌انگیز: جای خالی دیبو حس نشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهار فوق‌العاده خرونیمو رویی باعث شد تا آرژانتینی‌ها برای لحظاتی دیبو مارتینز را فراموش کنند. دروازه‌بان المپیک مارسی در ماتورین عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و یک ضربه سر باورنکردنی را از یانگل هررا گرفت.

2093494

در شروع نیمه دوم، خرونیمو لباس دیبو مارتینز را به تن کرد. دروازه‌بان المپیک مارسی پس از کرنر سوتلدو، خود را به سمت راست پرتاب کرد تا ضربه سر قدرتمند یانگل هررا از چند قدمی را مهار کند و موفق نیز بود. بازی با یک گل به سود آرژانتین دنبال می‌شد و همان مهار اجازه داد تا برتری موقتا حفظ شود.

این یک سیو فوق‌العاده توسط گلر 32 ساله اهل لاپلاتا بود که پس از دو سال و دو ماه و دو روز، (3-0 برابر هندوراس، در 23 سپتامبر 2022 در میامی) فرصت دفاع از دروازه‌ تیم ملی را داشت. در واقع با محرومیت دو جلسه‌ای دیبو این فرصت به او رسیده بود.

جدای از آن سیو عالی، روبی در ونزوئلا عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و در یک زمین پر از آب و شرایط بسیار بدی که بر بازی حاکم بود، توانست دروازه تیمش را در یکی دو مورد به خوبی نجات دهد هرچند یک بار تسلیم ضربه سولومون روندون شد. در 31 بازی اخیر آرژانتین همواره دیبو مارتینز گلر اصلی بود و فقط یک بازی دوستانه برابر کاستاریکا در مارس گذشته او درون دروازه نبود و والتر بنیتس گلر اصلی شد.

2093495
2093496
2093497

دیبو از زمان اولین بازی خود، تنها 7 بازی از 47 بازی را از دست داده و فرصت کمی در اختیار دیگر گلرها قرار داده است.

رویی که در سوسیداد مطرح شد، اکنون برای مارسی بازی می‌کند و در جام جهانی 2022 نیز گلر سوم آرژانتین بود. او برابر ونزوئلا ثابت کرد که دیبو یک ذخیره مطمئن دارد. رویی بعد از بازنشستگی فرانکو آرمانی، حالا دروازه‌بان دوم آلبی سلسته است.

دیدگاه‌ها