کد خبر : 2076082 | 20 مهر 1403 ساعت 13:45 | 12.1K بازدید | 4 دیدگاه

بزرگداشت باشکوه برای پسر طلایی آلمان (عکس)

بازی خداخافظی لوکاس پودولسکی از دنیای فوتبال شب گذشته در ورزشگاه کلن با حضور پر شور هواداران آلمانی برگزار شد.

بزرگداشت باشکوه برای پسر طلایی آلمان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پودولسکی یکی از بازیکنانی بود که در دوران اوجش توانست روزهای بسیار درخشانی را در ترکیب کلن، بایرن مونیخ، آرسنال و تیم ملی آلمان سپری کند و گل‌های بسیاری را هم به عنوان مهاجم در زمان حضورش در این تیم‌های بزرگ به ثمر رساند تا نامش را در خاطر هوادارانش جاودانه کند.

این بازیکن شب گذشته در سن ۳۹ سالگی و در یک دیدار دوستانه که به افتخار او برگزار شده بود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. این بازی بین ستاره‌های قدیمی و جدید کلن با تیم منتخب پودولسکی که شامل تعدادی از بازیکنان آخرین تیم او که گورنیک زابرز لهستان و چند بازیکن دیگر بود برگزار شد و خود او در ترکیب هر دو تیم به میدان رفت.

2093483

این ستاره آلمانی سابقه بازی تحت هدایت چند مربی بزرگ از جمله یواخیم لوو، هانسی فلیک و آندریاس کوپکه را در کارنامه داشت و بازیکنانی کانند مانوئل نویر هم که فرصت بازی در کنار او را در بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان داشتند در این بازی حضور پیدا کردند تا در آخرین حضور او در مستطیل سبز کنارش باشند.

2093485

این مراسم با استقبال گرمی از سوی هواداران کلن و علاقه‌مندان به این ستاره سابق تیم ملی آلمان برگزار شد و نزدیک به ۵۰ هزار نفر در ورزشگاه حضور پیدا کردند تا برای آخرین بار از درخشش او لذت ببرند و از این بازیکن به خاطر زحماتش برای کلن و فوتبال آلمان تشکر کنند.

2093484

پودولسکی در این باره به خبرنگاران گفت: «این واقعیت که توانستیم با باشگاهی که در حال حاضر در آن توپ می‌زدم برابر کلن در این ورزشگاه بازی کنم و صدای این سرود را در برابر ۵۰ هزار نفر بشنوم، چیزی است که برای من بسیار خاص است و از این بابت بسیار احساساتی شده‌ام. شاید روزی در پستی متفاوت به کلن برگشتم، اما الان دوست ندارم فشاری در این باره روی خودم بگذارم.»

2093486
2093487

دیدگاه‌ها