کد خبر : 2076078 | 20 مهر 1403 ساعت 13:18 | 24.3K بازدید | 28 دیدگاه

دعوای بارسا با کادر ژاوی: آیفون‌ها را پس بدهید

رابطه مدیران بارسلونا با اعضای کادر فنی ژاوی بسیار بد به پایان رسید و حتی بحثی هم بین آنها برای پس گرفتن بعضی از وسایل به وجود آمد.

دعوای بارسا با کادر ژاوی: آیفون‌ها را پس بدهید

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی در حالی در پایان فصل گذشته از هدایت بارسلونا برکنار شد که چند هفته پیش از آن خودش تصمیم به جدایی داشت، اما با اصرار خوان لاپورتا قبول کرد در این تیم بماند، ولی همه چیز در عرض چند هفته تغییر کرد و او در نهایت نیمکت این تیم را ترک کرد تا هانسی فلیک روی آن بنشیند.

درگیری ژاوی با مدیران بارسا در چند ماه پایانی حضورش روی نیمکت این تیم به دلایل مختلف از جمله نخریدن بازیکنان مدنظر او بسیار علنی بود و او بارها صحبت‌هایی را در این زمینه در نشست‌های خبری مطرح کرد، اما حالا روزنامه اسپورت مدعی شده است که رابطه بین مدیران این باشگاه و اعضای کادر فنی ژاوی حتی از این هم بدتر بود.

بعضی از منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده‌اند که بارسا پس از تصمیم برای قطع همکاری با ژاوی و دیگر دستیارانش به آنها اعلام کرد که باید هر وسیله‌ای اعم از آیفون و آی‌پدهایی که از سوی باشگاه به آنها داده شده است را به بارسا برگردانند که این موضوع باعث ناراحتی شدید دستیاران ژاوی شد.

هرچند آنها در نهایت و پس از جدایی از بارسا هیچ یک از این وسایل را به این باشگاه برنگرداندند، اما بحث و درگیری به وجود آمده آسیب جدی به روابط آنها زد و باعث شد که شانس بازگشت دوباره‌شان به بارسا بسیار کم شود.

دیدگاه‌ها